يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قطار دوطبقه شبانه‌روزی در مرزشلمچه

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 457264
مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: یک قطار دو طبقه با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر برای جابه‌جایی زائران از ابتدای پل نو تا نقطه صفر مرزی اختصاص یافت که به‌صورت شبانه در زمینهٔ حمل‌ونقل زائران اقدام می‌کند.
به گزارش جهان، عبدالکریم درویش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت: به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را برای حمل‌ونقل آسان زائران در دستور کار خود قرارداد.

وی افزود: یکی از این اقدامات اختصاص یک قطار دوطبقه با ظرفیت بیش از ۳۰۰نفر برای جابه‌جایی زائران از ابتدای پل نو تا نقطه صفر مرزی است که به‌صورت شبانه درزمینهٔ حمل‌ونقل زائران اقدام می‌کند.

درویش زاده عنوان کرد: برای انتقال زائران پس از بازگشت هم تدابیری اتخاذشده و دو قطار از شلمچه به اهواز در نظر گرفتیم که به‌صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راه‌آهن جنوب همچنین از اختصاص ۳قطار درون استانی از اهواز به بندر امام و از اهواز به اندیمشک خبر داد و گفت: در موارد برون‌استانی ۱۰ رام قطار از تهران به خرمشهر و از خرمشهر به تهران از ۳آذرماه کار خود را آغاز و تا ۱۴آذر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بخشی از ظرفیت قطارهای موجود را به‌عنوان پشتیبان حمل‌ونقل زائران قراردادیم که در صورت ضرورت وارد عمل می‌شوند، قطار خرمشهر به شلمچه کاملاً رایگان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *