دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

وحشت اسرائیل از رزمایش الی‌ بیت‌المقدس

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 457097
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس نیروهای بسیج مستضعفین و شبیه سازی‌های صورت گرفته در آن‌را خطرناک برشمرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وبگاه تحلیلی «کلارین پراجکت» با انتشار تصاویر برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» آن‌را نگران کننده نامید.
 
وبگاه خبری، تحلیلی مذکور در گزارش خود نوشت: ایران با مشارکت هزاران نیروی خود در رزمایشی بیت المقدس را از چنگال اسرائیل خارج ساخت.
 
بر این اساس، در این رزمایش ۱۲۰ گردان نیروهای بسیج ایران در رزمایشی که در حوالی شهر قم برگزار شد،  نمونه مسجد الاقصی را تصرف کردند.
 
از نکات برجسته مورد توجه این وبگاه اسرائیلی حضور بالگردها، پهپادها منجمله پهپاد «شاهد ۱۲۱» با بردی معادل ۱۷۰۰ کیلومتر و مداومت پروازی ۲۴ ساعته در این رزمایش بود.
 
این وبگاه در ادامه از شبیه سازی‌های دقیق ایران در این رزمایش و بازسازی نمونه مسجد الاقصی و قرار گرفتن آن بر یک کوه و وجود گنبد طلایی آن اشاره کرد.
 
وبگاه یاد شده نوشت: برگزاری این رزمایش به یادآورنده انتشار فیلمی دیگر از ایران در ماه اوت سال جاری است که بر اساس آن هزاران نیروی وفادار به ایران در حومه بیت‌المقدس اشغالی حاضر شدند.
 
در انتهای این مطلب آمده است: حال آن‌هایی که به نیات خصمانه ایران در قبال اسرائیل و آمریکا شک داشتند باید به آخرین نمایش این کشور به عنوان زنگ خطر نظر بیافکنند.
 
گفتنی است، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس صبح روز جمعه بیست‌ونهم آبان ماه با حضور بیش از ۳۵ هزار بسیجی از گردان‌های رزمی در یگان‌های مردم‌پایه استان‌های تهران، مرکزی، سمنان، البرز و قم در قالب ۱۲۰ گردان از گردان‌های امام حسین و الی بیت‌المقدس برگزار شد.
 
گردان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش پس از بمباران گسترده دشمن فرضی توسط نیروی هوا فضای سپاه، ماکت قدس شریف را آزاد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *