دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
هفته کم فروغ مهاجمان و عملکرد خوب مدافعان

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 456975
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، بازیکنانی که وظایف دفاعی را بر عهده دارند، عملکرد به مراتب بهتری نسبت به مهاجمان داشتند.
به گزارش جهان ، گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم در نظر دارد در پایان هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نظرخواهی از سرمربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی کند. روش کار به این صورت است که سرمربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی کرده و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند.
 
نمره 10 بهترین نمره است و هر چه نمره بیشتر باشد یعنی عملکرد بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه می‌یابند که نمرات بیشتری گرفته باشند.
 
خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های لیگ پانزدهم ندارد و صرفاً از سرمربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد نظرات‌شان را منعکس می‌کند.
 
تیم منتخب هفته دوازدهم به شرح زیر است:
 
دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (9) از تراکتورسازی
 
مدافعان: میثم حسینی (9) از سیاه‌جامگان مشهد، عبدالله کرمی (8.5) از سپاهان اصفهان، هادی محمدی (8) از ذوب‌آهن اصفهان و امیرحسین صادقی (8) از صبای قم
 
هافبک‌ها: محسن مسلمان (9) از پرسپولیس، ابراهیم صادقی (8) از سایپا، میثم دورقی (8.5) استقلال خوزستان، روزبه چشمی (8) از استقلال، میلاد غریبی (8) از پدیده خراسان
 
مهاجمان: جابر انصاری (9) از استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *