سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۱

اوضاع نابسامان هیئت علمی دانشگاه آزاد

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 456793
عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در بحث معیشت اعضای هیئت‌ علمی کاستی‌های فراوانی وجود دارد که باید این مشکلات برطرف شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌اصغر داودی عصر امروز در نشست مشترک کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بحث چابک‌سازی در دانشگاه آزاد اسلامی موضوع خوبی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ما در واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهر مشهد انجمن صنفی اعضای هیئت‌ علمی را تشکیل داده‌ایم و معتقد هستیم انجمن هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد واحد مشهد می‌تواند الگوی خوبی برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

داودی بیان کرد: اگر این انجمن وارد مسائل سیاسی نشود می‌تواند نقش مهمی در مدیریت دانشگاه داشته باشد و در واقع این انجمن می‌تواند بازوی اجرایی مدیریت باشد.

عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم این انجمن در کل کشور شکل گیرد و جلسه‌ای مشترک را در سطح کشور با حضور اعضای این انجمن‌ها برگزار کنیم.

داودی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما ساعت تدریس بسیار بالا در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه‌های دولتی است که باید در این‌ ارتباط فکری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در واحد مشهد دانشیاران و اساتید زیادی هستند در بحث تبدیل وضعیت همکاران ما در واحد مشهد سختگیری‌های بی‌موردی می‌شود که در دانشگاه‌های دولتی این‌گونه نیست.

عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد عنوان کرد: توسعه مجلات علمی نیز باید در دانشگاه آزاد موردتوجه قرار گیرد و همچنین در بحث معیشت اعضای هیئت‌ علمی کاستی‌های فراوانی وجود دارد که باید این مشکلات نیز رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
دانشگاه آزاد از اول با دبیران آموزش وپرورش اداره شده ونسبت به تعداد دانشجویان تعداد کمی هیات علمی دارد