شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آغاز به کار موکب‌های ایرانی در عراق

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 456752
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین از آغاز فعالیت برخی از موکب‌های ایرانی در عراق گفت: موکب‌های ایرانی تا یک هفته بعد از اربعین نیز فعال هستند.
به گزارش جهان، حسن پلارک در گفت‌وگو با فارس، از برپایی موکب‌های ایرانی در عراق خبر داد و گفت: از امروز برخی از موکب های ایرانی در نجف و در مسیر نجف تا کربلا فعالیت خود را آغاز کرده است و تا یک هفته بعد از اربعین نیز فعال هستند.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین افزود: امسال ۵ تا ۶ برابر سال گذشته مردم هدایا و نذورات خود را برای پیاده‌روی اربعین در عراق اهدا کردند که بیشتر در زمینه اسکان، پذیرایی و حمل و نقل بود.

وی با بیان اینکه امسال ظرفیت اسکان ۴۰۰ هزار زائر را تعبیه کرده‌ایم، گفت: امسال در زمینه حمل و نقل رشد و پیشرفت خوبی داشتیم به صورتی‌که بیش از ۸۰۰ دستگاه تریلی لبه‌دار و اتوبوس را برای برگشت زوار در داخل عراق مستقر کرده‌ایم و از خروجی شهر کربلا تا نقطه رهایی و از نجف تا مرز مهران زوار را جابجا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *