دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

استقلال با شکست فولاد به صدر برگشت

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 456617
آبی‌های پایتخت موفق شدند با پیروزی دو بر صفر برابر فولاد بار دیگر صدرنشین لیگ برتر شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید. برای استقلال در این دیدار جابر انصاری در دقیقه 56 و پروپئیچ در دقیقه 88 گلزنی کرد. استقلال با این پیروزی 25 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند.
 
گزارش نیمه اول:
 
در نیمه نخست این دیدار بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و در بیشتر دقایق توپ در نیمه میدان قرار داشت. یکی از معدود فرصت‌های خوب این دیدار را آرش برهانی برای استقلال در دقیقه 23 به دست آورد که شوت او از داخل محوطه جریمه فولاد با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.
 
در ادامه این دیدار اتفاق خاصی نیفتاد تا نیمه نخست بدون داشتن موقعیت خاصی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
گزارش نیمه دوم:
 
در نیمه دوم این دیدار بازی به مراتب بهتری از سوی دو تیم ارائه شد و دو تیم فرصت‌های خوبی را به دست آوردند. در دقیقه 48 این دیدار پاس عرضی یعقوب کریمی به جابر انصاری او را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد. در ادامه و در دقیقه 56 جابر انصاری موفق شد برای استقلال گلزنی کند. پاس خوب برزای به او با یک شوت دقیق همراه شد تا استقلال یک بر صفر از میزبانش پیش بیافتد.
 
استقلالی‌ها در دقیقه 61 هم می‌توانستند به گل برسند اما موقعیت تک به تک سجاد شهباززاده با دروازه‌بان فولاد با پیروزی بشاگردی همراه شد و دروازه‌بان فولاد با واکنشی دیدنی توپ را در اختیار گرفت.
 
در اواسط نیمه دوم فولادی‌ها فرصت مناسبی برای گلزنی بدست آوردند اما ساسان انصاری درحالی‌که پست محوطه شش قدم صاحب توپ شده بود، ضربه‌اش را به آسمان زد.
 
در ادامه نیمه دوم استقلالی‌ها به فاز دفاعی رفتند اما حملات فولاد هم آنقدر زهردار نبود تا مشکل ساز شود تا اینکه در دقیقه 80 استقلالی‌ها در یک ضد حمله بازهم خطرساز شدند. ضربه فرشید اسماعیلی به سمت دروازه فولاد به تیرک افقی دروازه این تیم برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. پس از این فرصت هم ساسان انصاری در مصافی تک به تک با رحمتی قرار گرفت اما توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.
 
در اواخر این دیدار تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر بود تا اینکه استقلالی‌ها در دقیقه 88 روی پاس چشمی به پروپئیچ صاحب موقعیت گلزنی شدند و این مهاجم کروات موفق شد گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند.
 
ترکیب فولاد: مهرداد بشاگردی، محمدرضا خانزاده، مساریچ، محمداهل شاخه (مهدی دغاغله 70)، بهمن کامل، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، مهدی بدرلو، حسین ابراهیمی، امیرحسین فشنگچی ( حسینی نژاد 81)، چاگو.
 
ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، محمدرضا خرسندنیا (پروپئیچ 86)، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، بهنام برزای (فرشید اسماعیلی 80)، آرش برهانی (محسن کریمی 70).
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *