يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کلینتون ایران و داعش را درکنار هم قرارداد

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 456524
وزیر خارجه سابق آمریکا در شورای روابط خارجی این کشور گفت کنگره باید از اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریه حمایت کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هیلاری کلینتون در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا گفت واشنگتن نمی تواند ایران و گروه داعش را به عنوان چالش هایی جدا از هم در نظر بگیرد.
 
وی افزود ما نباید منکر این مسئله بشویم که در جهان اسلام به موازات ظلم و سرکوب، افراط گرایی و تندروی وجود دارد. کلینتون گفت: تلاش برای ایجاد زیرساخت هایی قادر به مقابله با تروریسم و اندیشه های افراطی ضروری است.
 
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت کنگره آمریکا باید با اعزام نیرو به عراق و سوریه برای نبرد با داعش موافقت کند.
 
کلینتون در ادامه گفت ترکیه بیش از آن که روی حمله به داعش متمرکز باشد روی حمله به کردها تمرکز کرده است. این کشور باید حمله به کردها را متوقف کند.
 
وزیر خارجه سابق آمریکا همچنین افزود: باید یک منطقه پرواز ممنوع در خاک سوریه به منظور جلوگیری از حمله نیروهای بشار اسد به شهروندان غیرنظامی ایجاد شود.
 
وی گفت: باید همراه با آموزش مخالفان میانه روی سوری، تلاش ها برای مقابله با گروه داعش را یکپارچه کنیم.
 
کلینتون ادامه داد ما نمی توانیم از ارزش های خود دست بکشیم و به کسانی که به کمک در مقابله با تروریست ها داریم کمک نکنیم از این رو باید در مقابل این تروریست ها را ه مقاومت و مقابله را برگزینیم و جهان را به سوی مقابله با این چالش ها سوق دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *