پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

به خاطر من این بازیکن به استقلال نیامد !

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 456396
سرمربی سابق تیم استقلال گفت: «در این بازی ها با تیم خونه به خونه بابل هم به راحتی صعود می کردیم. اگر این تیم ها را بزرگ کنیم به مردم خیانت کرده ایم.»
به گزارش جهان، همشهری نوشت: امیر قلعه نویی درباره اینکه اگر سرمربی تیم ملی بود، لیگ را دچار این وقفه ها می کرد یا نه اظهار داشت: «این موضوع بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد اما اگر من بودم لیگ را به خاطر این دو بازی سطح پایین تعطیل نمی کردم. به نظرم این بازی آن قدر مهم نبود اما مسئول فنی فرد دیگری است و سازمان لیگ هم تمکین کرد.»
 
 
وی درباره کاندیداتوری محمد دادگان برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: «من فقط بحث دادگان را ندارم. بحث من درباره بزرگانی است که از فوتبال دورند که یکی از آنها محمد دادگان است. چرا باید داریوش مصطفوی از فوتبال دور باشد؟ و چرا نباید علی فتح الله زاده در فوتبال باشد؟»
 
 
سرمربی پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: «به نظرم اگر می خواستم درد دل هایم را بنویسم، در یک کتاب جا نمی شد و باید ۱۰ کتاب می نوشتم. یک روز یکی از مسئولان وزارت ورزش که نمی خواهم اسمش را بیاورم گفت باید دو نفر را در این فوتبال محو کنیم. یکی امیر قلعه نویی و دیگری علی دایی. این کار را به خوبی انجام دادند.»
 
 
وی درباره اینکه چه نظری درباره عدم دعوت از مهدی رحمتی به تیم ملی دارد گفت: «اینکه ما در کار فنی تیم ملی دخالت کنیم درست نیست اما رحمتی جزو گلرهای خوب ایران است. اگر مربی لجبازی کند دیگر مربی نیست. زمانی که از استقلال به تراکتور رفتم علیه من مصاحبه کردند اما وقتی برگشتم همه را بخشیدم. البته آنهایی که الان در تیم ملی هستند هم دروازه بان های خوبی هستند.»
 
 
وی درباره اینکه آیا پیشنهادی برای حضور در لیگ برتر دریافت کرده است یا نه گفت: «تا این لحظه هیچ پیشنهادی ندارم. پس از ۱۷ سال باید بگویم فوتبال خیلی قشنگ است اما در ایران شما از آن لذت نمی برید. آقایان ۶ ماه برنامه ریزی کردند که امیر را بزنند. به طور مثال کاوه رضایی را به خاطر دشمنی با من به استقلال نیاوردند. اگر علی نظری آدم بدی بود چرا امسال باز هم استقلال را بست؟ پس این نشان می دهد مشکل آقایان با قلعه نویی بود نه نظری.»
 
 
 قلعه نویی درباره اینکه آیا کی روش وقت مناسبی برای جوانگرایی انتخاب کرده است یا نه اظهار داشت: «من جوانگرایی به این شکل را قبول ندارم. جوانگرایی به کاری می گویند که فرگوسن در منچستر کرد. همان کاری که ما می خواستیم انجام بدهیم. شما نباید بازی با گوام را ملاک قرار بدهید. در این بازی ها با تیم خونه به خونه بابل هم به راحتی صعود می کردیم. اگر این تیم ها را بزرگ کنیم به مردم خیانت کرده ایم. عمان تیم درجه سه آسیا است. گروهی که میکروفون و قلم دست دارند این تیم ها را بزرگ می کنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *