شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

ملاک اقدامات هسته‌ای نظام چیست؟

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 456190
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ضرورت پیشرفت‌های علمی در کشور گفت: نامه رهبری در بحث برجام ملاک اقدامات هسته‌ای نظام است.
ملاک اقدامات هسته‌ای نظام چیست؟
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سعید جلیلی شامگاه سه‌شنبه در همایش «زنده‌باد مرگ بر آمریکا» در دانشگاه یزد با بیان اینکه پیشرفت علمی مبنای زیربنای پیشرفت‌های اقتصادی است، اظهار داشت: دانشجویان باید با بصیرت‌افزایی خود را برای پاسخ به سئوالات مختلف درمورد اهداف نظام اسلامی آماده کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت آگاهی به پاسخ سوال، چرایی مشکل استکبار با قدرت هسته‌ای ایران اسلامی، گفت: روحیه انقلابی، لازمه تحقق اهداف و پیشرفت‌های علمی در جامعه اسلامی است.

وی مرگ بر آمریکا را نتیجه نگاه انقلابی در نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: کشتار مردم مظلوم جهان و جنایات استکبار نتیجه برقراری مناسبات غلط و ضد انسانی است، که به وسیله استکبار جهانی در دنیا ترویج داده شده است.

جلیلی گزینه نظامی علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران را اولین گزینه استکبار علیه انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: ایجاد تردید بین اقشار مختلف جامعه از جمله توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران در عصر امروز است.

وی با اشاره به عدم وجود حق و نظم در مناسبات استکبار افزود: کسانی که در حال حاضر، شعار دموکراسی سر می‌دهند، سابقه قدیمی‌ترین روابط را با مستکبران جهان دارند.

جلیلی فرهنگ اسلام ناب و اندیشه‌های اسلامی را سد محکمی در برابر مناسبات غربی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل توجه ویژه به نظام و ملت ایران در منطقه را، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی دانست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: مرگ بر آمریکا به مفهوم آن است که، ملت ایران به هیچ کس اجازه دخالت در امور داخلی و خود را نمی‌دهند و با ولایت مداری در برابر دشمنان دین و انقلاب ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه غنی سازی نسل جدید به ویژه دانشجویان از دیگر دلایل هراس استکبار از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نظام اسلامایران با حمایت همه جانبه از پیشرفت علمی کشور و نخبگان داخلی، حاضر به پرداخت هزینه‌های ایستادگی در برابر استکبار به حفظ امنیت و استقلال است.

جلیلی با اشاره به اهمیت قدرت روحیه انقلابی و پایدار نظام اسلامی ایران در منطقه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی، سعی دارد با ایجاد تفرقه و تردید بین اقشار مختلف جامعه، نظام اسلامی ایران را از اصل مبارزه و جنگ دور کند.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جبهه جنگ نرم ادامه داد: انسجام و وحدت ملت ایران، از جمله مهمترین عوامل پیروزی در برابر استکبار جهانی است.

جلیلی نامه مقام معظم رهبری در مورد بحث برجام را ملاک تمام اقدام‌های هسته‌ای نظام دانست و بیان کرد: ولایت مداری تضمین کننده امنیت پایدار انقلاب اسلامی در منطقه است.

وی با اشاره به برخی از بند های برجام که کشورهای طرف مقابل نظام اسلامی ایران حق دارند در صورت صلاحدید یک طرفه نسبت به اجرای مجدد تحریم‌ها اقدام کنند بیان کرد: استکبار بحث تحریم‌ها را به عنوان وسیله‌ای تهدید آمیز علیه نظام اسلامی مورد استفاده قرار داده است.

وی گفت: حق و حقوق ملت ایران قابل معامله نیست و ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه به طور کامل و صحیح از حقوق هسته‌ای خود دفاع می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *