دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انتقاد شرکت هواپیمایی مصر از مسکو

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 455331
«هواپیمایی مصر» از اقدام مقامات روسی در ممنوعیت پروازهای این شرکت به مسکو انتقاد کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روسیا الیوم خبر داد، دفتر رسانه ای فرودگاه «دوما ددوو» در مسکو اعلام کرد آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه از ممنوعیت پروازهای شرکت «هواپیمایی مصر» به روسیه از روز شنبه خبر داده است.

هشام زعزوع وزیر گردشگری مصر گفت: من از این تصمیم ناگهانی توسط روسیه شگفت زده هستم و امیداوارم که طرف روسی طی ساعات آینده و نه روزهای آینده در این تصمیم خود تجدید نظر کند.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی مصر بیش از ۵۰ سال است که به مسکو پرواز دارد، تاکید کرد: مصر توانایی تامین امنیت مسافران و گردشگران در فرودگاه های این کشور را دارد.

از سوی دیگر حسام کمال وزیر هواپیمایی غیر نظامی مصر گفت که شرکت هواپیمایی مصر اخطاری را از فرودگاه «دوما ددوو» مسکو مبنی بر لغو پروازهای این شرکت به مسکو دریافت کرده است.

این تصمیم روسیه در حالی اتخاذ می شود که یک فروند هواپیمای روسی هواپیمای روسی حامل گردشگران در ۹ آبان در آسمان سینای مصر سقوط کرد و تمام ۲۲۴ سرنشین آن کشته شدند.

هر چند گروهک تروریستی داعش مسئولیت سرنگونی این هواپیمای روسی را بر عهده گرفته است، ولی هنوز دلیل اصلی سقوط این هواپیما اعلام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *