دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

4 سرنشین پژو در آتش سوختند

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 455082
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: صبح امروز در تصادف یک دستگاه خودرو کامیون با سواری پژو چهار سرنشین پژو جان باختند و راننده کامیون مجروح شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، مسعود خوشکام در زنجان اظهار کرد: خروج از محور یک دستگاه خودرو کامیون در زنجان باز هم قربانی گرفت.

وی با اشاره به اینکه یک مورد سانحه در محور آزادراه زنجان – قزوین به وقوع پیوسته است، ادامه داد: این حادثه در کیلومتر ۵۵ لاین شمالی این محور رخ داده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: زمان وقوع این سانحه ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز بوده است.

خوشکام با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرده است، اضافه کرد: علت حادثه نیز خروج از محور کامیون از لاین جنوبی به شمالی و برخورد با پژو اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار سرنشین خودرو پژو جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: راننده کامیون نیز به مجروح شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: محل تصادف با حضور راهداری، پلیس‌راه، اورژانس و آتش‌نشانی در حال پاکسازی است.

خوشکام از رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند و افزود: رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان ضامن سلامتی مسافران در محورها است.

طی دو هفته گذشته این دومین سانحه خونین در محورهای زنجان است که به دلیل حرکت خلاف مسیر تردد و خروج از محور خودروی کامیون رخ می‌دهد.

در حادثه دو هفته گذشته که در محور زنجان – میانه به وقوع پیوسته بود هر چهار سرنشین خودروی پراید که عضو یک خانواده بودند، زیر چرخ‌های خودرو کامیون له شدند و شدت این حادثه به حدی بود که تشخیص تعداد کشته‌شدگان در این حادثه با مشکلات فراوان میسر شد.

در حادثه صبح امروز نیز چهار سرنشین خودرو پژو در حادثه‌ای ناگوار و به دلیل برخورد با کامیون حامل مواد سوختی در آتش سوختند. در هر دو حادثه ذکر شده رانندگان کامیون از مسیر اصلی خود خارج شده و با برخورد با خودروهای در حال حرکت در محور اصلی موجب سوانح خونبار در محورها شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزاد
قابل توجه خوانندگان عزیز زمان دریافت وام خودرو محدود هست!!