شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۱۹
ساعت بابک زنجانی چقدر می ارزد

چرا "بابک‌ زنجانی"دوست ندارد ساعت‎‌لوکس‌خودرا به‌زنگنه‌بدهد؟!

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب: 454849
اما مارک ساعت معروف بابک زنجانی، ساعت گران قیمت "پتک فیلیپ ۵۱۱" است. ساعتی که به روایت سایتش ۲۰۰ هزار فرانک سوییس یعنی در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون قیمت دارد.
چرا "بابک‌ زنجانی"دوست ندارد ساعت‎‌لوکس‌خودرا به‌زنگنه‌بدهد؟!
به گزارش جهان، بابک زنجانی در هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات خود خطاب به معاون دادستان گفت: دلیل اینکه برایتان نوشتم حاضر نیستم ساعت، انگشتر، ۴ ماشین و ۲ موتور سیکلتم را به نفت بدهید این است که دوست ندارم ماشینم را زنگنه سوار شود و به مجموعه نفت برسد، این اموال را آتش بزنید اما به نفت ندهید.

گمانه زنی هایی در مورد قیمت ساعت "زنجانی"

در هر حال، نمی توان منکر این شد که بابک زنجانی به تجملات شخصی بسیار علاقه مند بوده چرا که روزنامه انگلیسی زبان "نشنال" چاپ دبی و سایر رسانه ها حتی رسانه های خارج از ایران از ساعت میلیونی و بنز ۵۰۰ اس‌ال زنجانی، که بیش از ۶۰۰ میلیون قیمت دارد، سخن می گفتند.

در شرایط فعلی اخباری مبنی بر ساعت ۵۰۰ میلیونی ، انگشتر الماس و خودکار طلای بابک زنجانی به گوش می رسد که در دادگاه همراه او بوده و به مامور زندان تحویل داده است.



اما مارک ساعت معروف بابک زنجانی، ساعت گران قیمت "پتک فیلیپ ۵۱۱" است. ساعتی که به روایت سایتش ۲۰۰ هزار فرانک سوییس یعنی در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون قیمت دارد.


این ساعت که محصول سال ۱۹۸۴ شرکت معروف پتک فیلیپ سوییس است در ایران بسیار کمیاب است، این نوع از ساعت ها که صرفا با سفارش مستقیم سفارش دهنده امکان ساخت و تولد دارد، به مانند انسان دارای شناسنامه بوده و برخی از قطعات آن دست ساز می باشد. این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌های بسیار گران قیمت و پیچیده به عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود، جواهر های به کار رفته در ساعت های مچی این شرکت، دلیل اصلی قیمت بالای آن می باشد. گرانترین ساعت جهان نیز از آن این شرکت می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میگه به زنگنه ندید :)
تو این زمینه با ایشان موافقم خب دوست نداره
خودمونیم ها راست میگه ...همون دست خودش باشه بهتره
جوری تیتر می زنید که انگار آقای زنگنه دنبال منافع شخصی است. آقای زنگنه جلوی یک غارتگر بیت المال ایستاد و او را دادگاهی کرد و قطعا هر چه می خواهد، احقاق حقوق مردم است.
خوب بده خودم دوست نداری بدی زنگنه
منم موافقم به دست نفتچي ها نرسه
مال مردمه
Netherlands
خدا یهش بیشتر بدهد. ان شاء الله از رزق حلال
بهر حال : هر که بامش بیش برفش بیشتر
یا حسین(ع)
سیاح
۴نرخه بودن ارز چه پرورش داده است ، ...
بابک اگر به رانت وصل بود زندانی نمی شد و کسی هم از او شاکی نبود
Iran, Islamic Republic of
تومان یا ریال؟؟؟
دلار
Romania
زنگنه به روایتی 22 سال وزیر نفت بوده و البته با مظلوم نمایی بعضیا ...ترین وزیر کابینه ...
بوشهر
France
ساعت ساعته چه فرقی داره ما با نگاه کردن به ساعت موبایلمان مثلا ساعت 2 رو می دیدیم بابک زنجانی هم با ساعت 500میلیونی ساعت 2رو میدیده یعنی زمان برا آقا بابک یه جوردیگه می چرخیده؟؟؟؟
United States
حیف که این اموال را آدم نمیتونه با خودش به گور ببره و الا خیلی ارزش داشت .
مهدی
دوست عزیزی که نوشته بودی : ان شاالله از رزق حلال باشه این ساعت و هر که بامش بیش برفش بیشتر، خوبه بدونی که در این مملکت و کلا در جهان افرادی هستند که محتاج نان شبشان هستند. و حتی اگر هیچ گرسنه ای هم نبود، باز هم این خرید ها و ساعت ها ترویج فرهنگ اسراف و اشراف گری ست که حرام است.
Moldova, Republic of
بابک زنجانی رو کی کرد زنجانی ؟ اون مهمه کی پشتشته که این همه خلاف داره باز میگه اذیتم بکیند اذییتتون می کنم .ای شهدا کجایید که ببینید چه به سر مملکتمون اومده که یک بچه کله مملکت رو به مسخره گرفته .شماها رفتین جاده رو تخت کردین برای ک عده از خدا بی خبر وطن فروش ضد نظام و ضد ولایت
اگه حلاله که نوش جونش
اگرم نیست که حرومش

والسلام
وای از محاسبه د روز جزا!!!
خب حالا منظور شما از این تیتر چیه؟ مثلا زنگنه میخواد ساعت این آدمو چیکار کنه؟