شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ترقی: دولت در اجرای برجام عجله نکند

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 454707
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اجرای اقدامات عملی از سوی دولت پیش از گرفتن تعهد کتبی از آمریکا موجب خساراتی به کشور می‌شود و این موضوع بازگشت به گذشته است.
به گزارش جهان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو یک‌جای تحریم‌ها پس از برجام، اظهار داشت: دولت باید به آنچه مقام معظم رهبری در نامه مشروط خود مطرح کردند توجه کند و آن را مورد عمل قرار دهد.

وی با تأکید بر آنکه دولت، پیش از تعهد کتبی آمریکا نباید در اجرای برجام عجله‌ای کند، گفت: اجرای اقدامات عملی از سوی دولت، پیش از گرفتن تعهد کتبی از آمریکا موجب خساراتی به کشور می‌شود و این موضوع بازگشت گذشته است.

رئیس مرکز بین‌الملل حزب مؤتلفه افزود: باید نسبت به تعهدات خود در قبال اجرای برجام از سوی آمریکا تعهد کتبی گرفته شود زیرا ما از آمریکایی‌ها فقط شاهد بدعهدی بودیم.

ترقی گفت: در صورت اجرای برجام توسط ایران پیش از دریافت تضمین‌ و تعهد کتبی لازم از سوی آمریکایی‌ها، باید گفت که این اقدام می‌تواند حاصل نوعی خوش‌بینی مفرط به آمریکا و مقدمه‌ای برای نادیده گرفتن حقوق مردم در حوزه فن‌آوری هسته‌ای باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *