دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بی‌نتیجه ماندن بیمه خدمات مشاوره ازدواج

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 454563
یک مشاور ازدواج و خانواده با بیان اینکه وزارت «ورزش و جوانان» به «وزارت ورزش جوانان» تبدیل شده است، گفت: مشکل مشاوره ازدواج از جمله مسائل و دغدغه‌های اساسی است که اگر معاون وزیر جوانان وقت انجام این کارها را ندارد، پس چه کارهایی برایش در اولویت است؟
به گزارش جهان، حجت الاسلام کیاسری در گفت‌و گو با فارس با اشاره به ضعف عملکرد معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اکنون بیش از چهار ماه است که معاون جدید ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تغییر کرده است اما هیچ عملکرد مثبتی در زمینه ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج انجام نشده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان انجمن‌های فعال در حوزه مشاوره و ازدواج از معاون ساماندهی امور جوانان در خواست کردیم در یک جلسه هم اندیشی از نظرات و راهکارهای اساتیدی که سال‌ةا در این زمینه فعالیت کردند استفاده کنند اما متأسفانه جوابی به ما داده نشده است و گفته می‌شود وقت این کار را ندارد در حالیکه ما معاون وزیر را به یک تفریح دعوت نکرده‌ایم بلکه می‌خواهیم در یک جلسه مشکلات موجود را بررسی کنیم و به راهکارهای عملی برسیم.

این کارشناس ازدواج تصریح کرد: افزایش آمار طلاق در جامعه نشان می‌دهد که باید برای الزامی شدن مشاوره‌ةای پیش از ازدواج و حتی تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این خدمات اقدامات اساسی انجام شود اما تا کنون این امور بر زمین مانده است.

وی افزود: هم اکنون سؤال ما از وزیر ورزش و جوانان است و می‌خواهیم از معاون ساماندهی امور جوانان بخواهد گزارش عملکرد خود را در ین مدت ارائه دهد چراکه اقدامات انجام شده هیچ خروجی برای جوانان نداشته است.

حجت الاسلام کیاسری اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به وزارت ورزش جوانان تبدیل شده است و با این وضعیت نمی‌توان به امور جوانان رسیدگی کرد مشکل مشاوره ازدواج از جمله مسائل و دغدغه‌های اساسی است که اگر معاون امور جوانان وزیر وقت انجام این کارها را ندارد پس چه کارهایی برایش در اولویت است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *