شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اظهار نظر عجیب میهایلوویچ درباره داور

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 454338
سرمربی میلان می‌گوید شاگردانش خوش‌شانس بوده‌اند که مقابل آتالانتا یک امتیاز کسب کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم سری A ایتالیا، در دیداری خانگی مقابل آتالانتا تن به تساوی بدون گل داد. روسونری نتوانست چهارمین پیروزی متوالی خود را در این بازی کسب کند، ولی همچنان در شش بازی اخیرش در سری A شکست‌ناپذیر باقی ماند.

سینیشا میهایلوویچ پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: این میلان کیفیت لازم را برای رسیدن به هدفش که همان قرار گرفتن در جمع سه تیم بالای جدول است، دارد. با این حال با توجه به اینکه در هفته دوازدهم هستیم، زود است که بخواهیم در مورد این هدف‌مان صحبت کنیم.

وی افزود: قطعاً خوش‌شانس بودیم که مقابل آتالانتا یک امتیاز گرفتیم و آن تیمی نبودیم که هفته گذشته لاتزیو را شکست داد. نمی‌خواهم بهانه‌گیری کنم، ولی ما جک بوناونتورا، آندره‌آ برتولاچی و الکس را در اختیار نداشتیم، بازیکنانی که تا اینجای فصل بهترین عملکردها را برای میلان داشته‌اند.

سرمربی روسونری تأکید کرد: وقتی نمی‌توانید حریف‌تان را شکست دهید، مهم است که شکست هم نخورید. حالا تعطیلی لیگ به خاطر انجام بازی‌های ملی به ما کمک می‌کند تا بازیکنان مصدوم‌مان ریکاوری کنند و انرژی‌مان را که در این دوره دشوار از دست دادیم، باز یابیم.

میهایلوویچ در ادامه عنوان کرد: ما در طول هفته سخت تلاش کرده بودیم. به هر حال ممکن است پس از سه پیروزی متوالی تیم با نتیجه تساوی متوقف شود. آتالانتا هم عالی بازی کرد و شایسته کسب بیشتر از یک امتیاز بود. این اولین باری بود که در این فصل شانس با ما یار بود. با این حال ما همیشه برای رسیدن به پیروزی بازی می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص واکنش‌های خوب دروازه‌بان جوان تیمش هم اظهار داشت: جیجیو دوناروما نسبت به بازی‌هایی قبلی توپ‌های بیشتری را برای میلان مهار و ثابت کرد که دروازه‌بان واقعاً خوب و آینده‌داری است.

سرمربی صربستانی میلان که چند دقیقه پیش از سوت پایان بازی به خاطر ضربه زدن به بطری آب به سمت داور چهارم مسابقه از زمین اخراج شد، گفت: کار من برای ضربه زدن به بطری اشتباه بود، ولی من از دست بازیکنانم عصبانی بودم، نه داور. (با خنده) اگر می‌خواستم داور را با بطری بزنم که به هدف می‌زدم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *