جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

پاکسازی مسیر «الثرثار» به «سامراء»

پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 452547
نیروهای عراقی پس از درگیری‎ شدید با عناصر تروریستی تکفیری داعش تاسیسات ساخت مواد شیمیایی در جنوب غرب سامراء و جاده الثرثار به سامراء را از عناصر داعش پاکسازی کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نیروهای عراقی موفق شدند بر تاسیسات ساخت مواد شیمیایی «المثنی» واقع در جنوب غرب سامراء مسلط شوند.

شبکه «اسکای نیوز» گزارش داد که نیروهای ارتش عراق و الحشد الشعبی پس از درگیری شدید با داعش موفق شدند جاده الثرثار به سامراء را بازپس بگیرند و آن را پاکسازی کنند.

این در حالی است که خبرنگار شبکه اسکای‎نیوز ظهر امروز گزارش داد که عناصر انتحاری وابسته به گروهک تروریستی داعش، سوار بر چندین کامیون باری بمب‌گذاری شده به تاسیسات ساخت مواد شیمیایی «المثنی» در ۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر سامرا و در جنوب غرب استان صلاح الدین حمله کردند.

نیروهای عراقی همچنین تلاش گروه تکفیری صهیونیستی داعش را برای حمله موشکی به حرمین امامین عسکریین (ع) در شهر سامرا خنثی کردند.

نیروهای امنیتی عراق امروز عملیات تروریستی با دو خودروی بمب‎گذاری شده در منطقه «الثرثار» واقع در جنوب غرب سامراء را خنثی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *