شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
پیش‌نمایش دور برگشت رقابت‌های تیم ملی

برنامه فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 451589
تیم ملی فوتبال ایران تا پایان دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و همچنین جام ملت‌های 2019 آسیا چهار دیدار دیگر را پیش رو دارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران هم‌ اکنون با انجام 4 بازی و کسب 8 امتیاز پس از عمان در رده دوم جدول گروه D مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفته است 4 دیدار را پیش روی خود می‌بیند که 3 دیدارش را در ورزشگاه آزادی و یک دیدار خود را در ورزشگاه ملی فوتبال گوام برگزار خواهد کرد.
 
برنامه دیدارهای برگشت تیم ملی فوتبال ایران در مرحله اولیه انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به شرح ذیل خواهد بود.
 
* 12 نوامبر (پنجشنبه 21 آبان)/ ایران – ترکمنستان
 
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در دور برگشت مرحله اولیه انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان خواهد رفت. ملی‌پوشان در دور رفت این رقابت‌ها و در اولین دیدار خود در ورزشگاه توبلومی داش آغوز به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما شاگردان کی روش مجددا در اولین دیدار خود از دور برگشت این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی پذیرای ترکمنستانی خواهند بود که هم‌اکنون با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر نسبت به تیم ملی ایران در رده سوم جدول گروه D قرار گرفته است.
 
مطمئنا ملی‌پوشان که تصور نمی‌کردند با مساوی مقابل ترکمنستانی‌ها متوقف شوند در دیدار برگشت با تمام قوا و برای کسب هر سه امتیاز به مصاف این تیم خواهند رفت.
 
* 17 نوامر (سه‌شنبه 26 آبان)/ گوام – ایران
 
5 روز پس از برگزاری اولین دیدار، بازیکنان تیم ملی باید با پرواز چارتر ایران را به مقصد گوام ترک خواهند کرد تا در دومین دیدار خود به مصاف تیمی بروند که بسیاری از بازیکنان آن آمریکایی هستند.
 
این دیدار در ورزشگاه ملی گوام برگزار خواهد شد و شاید با توجه به مشکلاتی که در راه این سفر به وجود می‌آید، به نوعی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ایران در دور برگشت این رقابت‌ها باشد.
 
گوامی‌ها هم‌اکنون با 7 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم ملی فوتبال ایران در رده چهارم جدول قرار گرفته‌اند. بازیکنان تیم ملی موفق شدند در دور رفت رقابت‌ها با 6 گل حریف خود را از پیش‌رو بردارد.
 
* 24 مارس 2016 (پنجشنبه 5 فروردین 1395)/ ایران – هند
 
تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا سومین دیدار خود را مقابل قعرنشین جدول گروه D برگزار خواهد کرد. هندی‌ها که موفق نشدند در 5 دیدار قبلی خود حتی یک امتیاز را مقابل تیم‌های این گروه به دست آورند، دیداری بسیار سخت را در ورزشگاه آزادی تجربه خواهند کرد.
 
در دور رفت رقابت‌های این گروه ملی‌پوشان فوتبال ایران موفق شدند در ورزشگاه سری‌کانتیراوا شهر بنگلور با سه گل تیم ملی فوتبال هند را از پیش‌رو بردارند.
 
* 29 مارس 2016 (سه‌شنبه 10 فروردین 1395)/ ایران – عمان
 
حساس‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، مقابل عمان خواهد بود. عمانی‌ها هم‌اکنون با انجام 5 بازی و کسب 11 امتیاز صدرنشین گروه D هستند. تیم‌های ملی فوتبال عمان و ایران در دور رفت این رقابت‌ها در شهر مسقط به تساوی یک بر یک رسیدند؛ دیداری که به دلیل شرایط جوی ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط وضعیت خاصی را پیش‌روی تیم ملی فوتبال ایران قرار داده بود. مطمئنا این دیدار یکی از حساس‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین رقابت‌های گروه D به منظور تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی خواهد بود.
 
تیم اول گروه به صورت مستقیم به دور بعد صعود خواهد کرد و تیم دوم باید منتظر مشخص شدن بهترین تیم‌های دوم گروه‌های 8 گانه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *