يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

روسیه آماده رقابت با اوپک است

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 451556
وزیر انرژی روسیه از آمادگی شرکت‌های نفتی این کشور برای رقابت با اوپک در صورت خواست اعضای اوپک برای افزایش تولید نفت خام خود با وجود تثبیت سقف تولید کنونی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، الکساندر نواک در گفت‌وگو با شبکه خبری راشا-٢٤ گفت: در صورتی که سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) با توجه به افزایش تولید برخی اعضا سقف تولید کنونی خود را تغییر ندهد و در تعیین سهمیه های تولید کشورهای عضو این سازمان بازنگری نکند، شرکتهای نفتی روسیه آماده رقابت با این سازمان هستند.

وی افزود: اعضای اوپک تصمیم گرفته اند سقف تولید روزانه ٣٠ میلیون بشکه خود را تثبیت کنند، بنابراین چنانچه عضوی از این سازمان تولید نفت خود را افزایش دهد و اوپک در نظر داشته باشد این مقدار تولید را حفظ کند، باید در سقف تولید این سازمان و سهمیه ها بازنگری شود.

وزیر انرژی روسیه تاکید کرد: افزایش تولید نفت به این موضوع بستگی دارد که آیا اوپک در سقف تولید خود بازنگری می کند یا این که با وجود تثبیت سقف تولید کنونی، مقدار تولید خود را افزایش می دهد، در چنین شرایطی روسیه نیز برای افزایش تولید آماده است.

نواک اعلام کرد: شرکتهای نفتی روسیه در زمینه افزایش تولید آماده رقابت با اوپک هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *