پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

هشت بازیکن در آستانه از دست دادن دربی

پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 451350
هشت بازیکن پرسپولیس و استقلال دو اخطاره هستند که در صورت کارت گرفتن در بازی بعدی، دربی را از دست خواهند داد.
به گزارش جهان به نقل از جام، اگر چه پرسپولیسی‌ها ترجیح می‌دادند مهدی طارمی را در بازی پیش‌رو برابر ملوان - و نه در دربی - در اختیار نداشته باشند اما تنها یک کارت زرد دیگر کافی است تا مهاجم بوشهری بازی بزرگ فصل را از دست بدهد.
 
طارمی که اولین اخطارش را در بازی هفته دوم برابر استقلال صنعتی خوزستان از محسن ترکی گرفته بود، در بازی روز سه‌شنبه برابر سیاه‌جامگان هم به دلیل آنچه داور - اشکان خورشیدی - تمارض تشخیص داد، دومین کارت زردش را هم گرفت و دو اخطاره شد.
 
جالب اینکه پرسپولیسی‌ها آنقدرها هم دست‌شان پر نیست که بتوانند به خاطر دربی، در بازی روز دوشنبه برابر ملوان به طارمی استراحت بدهند چرا که دیگر مهاجم آنها یعنی علی علیپور هم که اتفاقا پرسپولیس آخرین دربی را با گل او برده بود، دو اخطاره است - در بازی‌های سوم و ششم برابر سپاهان و سایپا کارت زرد گرفته - و در آستانه محرومیت.
 
کمال کامیابی‌نیا هم همین وضعیت را دارد. او که در تمام بازی‌های پرسپولیس فیکس بوده و تنها ۶ دقیقه پایانی بازی هفته ششم برابر سایپا را به خاطر تعویض شدنش از دست داده است، چیزی نمانده که سکو‌نشینی را هم تجربه کند؛ البته اگر در بازی با ملوان هم مثل بازی با سپاهان و پدیده کارت زرد بگیرد.
 
کار اما برای استقلالی ها خطرناک‌تر است. سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی و میثم مجیدی دو کارته های استقلال هستند.
 
استقلال هفته بعد دیداری سخت مقابل سپاهان خواهد داشت و این بازیکنان در صورت اخطار گرفتن، دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *