يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ادامه بد رفتاری پلیس‌آمریکا با شهروندان

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 451105
تصاویر گرفته شده از سوی یک شهروند آمریکایی در یکی از شهرهای این کشور یک افسر پلیس را که بر بدن مظنون دست بند زده نشسته و از تفنگ شوک آور استفاده می‌کند، نشان می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در فیلم منتشر شده در این زمینه یک افسر پلیس آمریکا در حالی که بر  روی مظنون خود نشسته و با استفاده از تفنگ شوک آور الکتریکی سر این فرد را روی زمین نگه می‌دارد و تلاش دارد تا او را کنترل کند، نشان می‌دهد.
 
به نوشته «ایندیپندنت» در این فیلم آماتوری مشاهده می‌گردد که چگونه این فرد دستنبدزده شده زیر فشار وزن پلیس به خود می‌پیچید. پلیس آمریکا نام این جوان 21 ساله را «جیوانی موسکینو یانگ» اعلام کرده است.
 
این تصاویر در شهر مریلند آمریکا و از سوی راننده یک خودروی درحال عبور تهیه شده است. این فرد  رفتار پلیس مذکور را «وحشیانه» نامیده بود.
 
پلیس منطقه جورج کانتی پلیس البته مدعی شد که یانگ در حال فرار از چنگال پلیس در یک توقفگاه ترافیکی اوائل صبح دستگیر شده و اقدام افسر پلیس منطقی بوده و تصویر به نمایش درآمده از این ماجرا یک بعدی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *