چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

دیگر نگران غیبت خود نباشید!

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 450801
ارتباط با کلاسهای آنلاین در دنیا با یک اپلیکیشن رایگان مدتی است که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.
دیگر نگران غیبت خود نباشید!
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی می شود که آموزش مجازی جزو یکی از نوین ترین طرح ها به حساب می آید و به کمک آن بسیاری از دانش‌‌آموزان و دانشجویان بدون نگرانی از غیبت در کلاس‌های فیزیکی مباحث درسی خود می توانند به تحصیل بپردازند.

حتی یادگیری از طریق آموزش مجازی این امکان را برای افراد مختلف فراهم کرده که به صورت آنلاین و بدون هزینه‌ در کلاس های مختلفی که در دانشگاه‌های مطرح دنیا در حال برگزاری است نیز حضور داشته باشند.

حال طراحان اپلیکیشنی را طراحی کرده اند که براساس آن در یک چشم بر هم زدن آموزش رایگان، نامحدود و آنلاین را برای کاربرانش به همراه می‌آورد.

یکی از نکات مفید این اپلیکشن در برگیری دوره‌های گسترده آموزشی و شیوه آموزش مجازی در طول دوره‌ای مشخص در زمان‌های از پیش تعیین شده است.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مؤسسه آموزشی، همراه با ۶۰۰ دوره یا کورس آموزشی از دانشگاه ایالتی مانند پنسیلوانیا، استنفورد، میشیگان و پرینستون از طریق اپلیکیشن Coursera در دسترس قرار گرفته است.

این اپلیکیشن به حوزه‌های آموزشی گوناگونی توجه کرده است که از میان آن می‌توان به کامپیوتر، تاریخ جهان، اقتصاد،شیمی، فیزیک، پزشکی، هنر اشاره کرد.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید در آن عضو شوید و بعد در دورهای اموزشی دلخواه ثبت نام کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *