يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

حضور استقلالی‌ها در تمرین پرسپولیس

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 450713
چند تن از هوادران و لیدرهای باشگاه استقلال با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر پلاکاردی به مناسبت درگذشت هادی نوروزی نصب کردند که روی آن نوشته شد بود: دل دریا هم می‌گیرد وقتی یک ماهی سرخ به قلاب زندگی اسیر می‌شود؛ خداحافظ ۲۴ ابدی.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ،تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

 تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. پیش از آغاز تمرین برانکو دقایقی به صحبت با بازیکنان مشغول شد.
 
* مایکل اومانیا مدافع مصدوم پرسپولیس امروز هم مانند روز گذشته به صورت اختصاصی دور زمین راه رفت و دوید.
 
* بابک حاتمی دیگر مدافع مصدوم پرسپولیس امروز همراه بازیکنان تمرین نکرد. رامین رضاییان هم به علت سرماخوردگی فقط نظاره‌گر تمرین بود.
 
* جری بنسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس که روز گذشته برای انجام دادن کارهای روادیدش به جزیره کیش سفر کرده بود امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد.
 
* علیرضا نورمحمدی که در جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس حضور داشت در تمرین امروز غایب بود.
 
* بازیکنان بعد از گرم کردن و انجام حرکات کششی زیر نظر مربی بدنساز به کار با توپ و انجام حرکات تاکتیکی، پاسکاری، شوت به دروازه و سانتر از جناحین مشغول شدند.
 
* گاسپار و آقاجانیان بعد از خوش و بش با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت نشستند تا تمرین را تماشا کنند.
 
* مهدی طارمی که روز گذشته به علت مصدومیت در تمرینات گروهی حضور نداشت امروز بدون مشکل تمرین کرد.
 
* چند تن از هوادران و لیدرهای باشگاه استقلال با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر پلاکاردی به مناسبت درگذشت هادی نوروزی نصب کردند که روی آن نوشته شد بود: دل دریا هم می‌گیرد وقتی یک ماهی سرخ به قلاب زندگی اسیر می‌شود؛ خداحافظ ۲۴ ابدی.
 
* ایگور پانادیچ دقایقی با سوشا مکانی صحبت کرد تا دروازه‌بان پرسپولیس که از طرف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دچار محرومیت شده از نظر روحی شرایط بهتری داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
امیدوارم موج نباشد و ادامه دا رباشد