دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور- اسلام آباد غرب

فینالیست‌های کشتی آزاد مشخص شدند

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 450231
فینالیست‌های رقابت های کشتی آزاد مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور مشخص شدند.
 به گزارش جهان به نقل از فدراسیون کشتی، مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور روزهای 23 و 24 مهرماه در سالن شهید شهبازی شهر اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار می شود.
 
در پایان مسابقات صبح روز نخست (پنج شنبه) این رقابت ها تیم های بیمه رازی و ستارگان ساری هرکدام با دو پیروزی مقابل حریفان خود به دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد راه یافتند.
 
همچنین در کشتی فرنگی نیز تیم بیمه رازی با دو پیروزی راهی دیدار فینال شد اما در گروه B این مسابقات، رقابت همچنان ادامه دارد و دومین فینالیست پس از برگزاری مسابقات عصر امروز مشخص خواهد شد.
 
عصر امروز و در ادامه رقابت های مقدماتی دو مسابقه در کشتی آزاد بین تیم های شهرداری همدان و گاز مازندران و دانشگاه پیام نور و گروه ساختمانی کفایتی مشهد و چهار مسابقه در کشتی فرنگی بین تیم های هیأت کشتی قم و پاس قوامین، سینا صنعت ایذه با شهرداری همدان، دانشگاه پیام نور با سینا صنعت ایذه و دانشگاه پیام نور با پدیده دوکوهه اندیمشک برگزار خواهد شد.
 
بر اساس قوانین برگزاری این مسابقات تیم های اول هر گروه برای مقام اول و دومی، تیم های دوم هر گروه برای مقام دوم و سومی، و تیم های سوم هرگروه برای مقام پنجم و ششمی فردا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
مسابقات رده بندی و فینال مرحله دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، فردا (جمعه) برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *