يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

قرارداد میداودی با سایپا فسخ می شود

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 449386
قرارداد مهاجم سایپا با این باشگاه احتمالاً تا پایان هفته جاری فسخ خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، قرارداد میلاد میداودی با نظر مجید جلالی به زودی فسخ خواهد شد و این بازیکن دیگر جایی در جمع نارجی‌پوشان نخواهد داشت.
 
در روزهای اخیر مسئولان باشگاه سایپا تلاش زیادی کردند تا رضایت مجید جلالی را برای بازگشت میداودی به تمرینات جلب کنند، اما سرمربی سایپا به تصمیم خود مبنی بر اخراج این بازیکن پافشاری کرد و با این شرایط میداودی چاره‌ای جز فسخ قرارداد با باشگاه خود ندارد.
 
مذاکرات مسئولان باشگاه سایپا با میداوودی برای فسخ قراردادش آغاز شده و احتمالاً تا پایان هفته جاری این بازیکن رسماً از سایپا جدا خواهد شد.
 
میداودی قبل از بازی سایپا مقابل پرسپولیس با فرهاد پورغلامی مربی تیمش مشاجره لفظی داشت و به همین خاطر از سوی جلالی از تیم کنار گذاشته شد.
 
این در حالی است که میداودی قبل از آغاز فصل تمایل زیادی داشت به استقلال اهواز برود، اما جلالی به شدت با جدایی او مخالفت کرد. با توجه به این مسئله احتمال پیوستن میداودی به تیم اهوازی در نیم‌فصل خیلی زیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *