دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
یک مقام آگاه در فیفا خبر داد:

محرومیت پلاتینی و سپ بلاتر بلندمدت شد

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 449366
یک مقام بلندپایه در فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، از محرومیت بلندمدت سپ بلاتر و میشل پلاتینی خبر داد و اینکه آنها از فوتبال کنار گذاشته خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مدارک محرمانه جدید که در چند روز گذشته در اختیار کمیته اخلاق فدراسیون بین المللی فوتبال قرار گرفته از محرومیت بلندمدت روسای فیفا و یوفا خبر می دهد.

بلاتر و پلاتینی به دلیل تخلفات مالی برای مدت ۹۰ روز محروم شده اند. تحقیقات بازرسان نشان می دهد که بلاتر در سال ۲۰۱۱ پرداخت غیرطبیعی ۱/۳ میلیون پوند به پلاتینی داشته که این امر می تواند محرومیتی درازمدت برای اعضای ارشد فوتبال به همراه داشته باشد.

بر پایه گزارش دیلی میل، این هر دو عضو ارشد فوتبال مدعی‌اند که بیگناه هستند و حتی پلاتینی می‌خواهد در خصوص اتهاماتی که به وی وارد شده به دادگاه عالی داوری در ورزش شکایت کند.

وی اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی بلاتر بود و باید تا قبل از تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) صلاحیتش تایید شود. انتخابات فیفا در ماه فوریه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *