شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

گفتگو اختصاصی AFC با بهترین بانوی آسیا

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 447177
بهترین بازیکن رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا ۲۰۱۵ جایزه خود را به هم تیمی‌های خود که نمایش خوبی در شکست ژاپن در مرحله نهایی داشتند، تقدیم کرد.
به گزارش جهان، همشهری آنلاین  نوشت: بازیکن ۲۶ ساله‌ای که توانست ۶ گل در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا ۲۰۱۵ به ثمر برساند و مهم‌ترین گل وی در مرحله فینال توانست عنوان قهرمانی را نصیب ایران کند، گفت:

من بسیار خوشحالم که تیم ملی فوتسال بانوان ایران توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند و من می‌خواهم زمانی که به خانه برگشتم این پیروزی را به تمام کشورم تقدیم کنم.
 
وی افزود: من و تمام هم‌تیمی‌هایم از صمیم قلب در این دیدار بازی می‌کردیم و چالش بسیار خوبی مقابل حریفمان یعنی ژاپن داشتیم و این باعث می‌شود که پیروزی معنای دیگری برایمان داشته باشد.
 
فرشته کریمی در پایان صحبت‌های خود گفت: اما این جایزه و پیروزی نه فقط برای من، بلکه برای تلاش مداوم تمام هم‌تیمی‌های من است که در طول بازی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند و من از آنان بسیار سپاسگزارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *