شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

طرح تابعیت به فرزندان شهدای غیرایرانی

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 446825
طرح دوفوریتی اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی و فرزندان شهدای غیرایرانی در دستور کار مجلس قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح دوفوریتی اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی و فرزندان شهدای غیرایرانی است.

علاوه بر این در جلسه علنی امروز دو نفر از نمایندگان برای عضویت در شورای عالی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب خواهند شد.

نمایندگان مجلس امروز همچنین به گزارش کمیسیون عمران برای رسیدگی به طرح یک فوریتی توسعه و بهینه‌سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور رسیدگی می‌کنند.

علاوه بر این نمایندگان امروز به گزارش کمیسیون اقتصاد در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۹ قانون پولی و بانکی کشور رسیدگی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *