دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

والیبال ایران بالاخره برد !

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 446166
تیم ملی والیبال ایران در آخرین روز از جام جهانی 2015 به مصاف مصر رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد.

به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین روز از جام جهانی والیبال برابر مصر به میدان رفت. والیبالیست های ایران با ارائه یک نمایش مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25-18، 25-11 و 25-23 مقابل مصر پیروز شدند.

تیم ملی والیبال ایران با برد مصر به چهارمین پیروزی خود در این مسابقات دست یافت. شاگردان کواچ پیش از این مقابل ژاپن، تونس و ونزوئلا نیز پیروز شده بودند. والیبالیست های ایران در مقابل تیم های کانادا، استرالیا، آرژانتین، ایتالیا، لهستان، آمریکا و روسیه هم مغلوب شده بودند.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار جام جهانی با ترکیب محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سامان فائزی،سعید معروف و مهدی مرندی بازی را آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار با برتری در دفاع روی تور و نقش آفرینی خوب محمد موسوی و سامان فائزی و همچنین اسپک های تماشایی میرزاجانپور و شهرام محمودی در این مسابقه پیروز شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هنر نزدایرانیان است وبس .
موندم با این همه باخت چه جوری میخوان این باختها را هضم کنند .
داورزنی دیگه کبکش خروس نمیخونه .
باورکنید این روزها را من پیشبینی میکردم .
همه جیمون شبیه همه .
هـــــه...................!