شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
همزمان با هفته دفاع مقدس

رونمایی از دستاوردهای نیروی هوایی ارتش

يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 445665
دستاوردهای نیروی هوایی ارتش همزمان با هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام سعید نصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این نیرو گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، فرماندهان و مسئولین با حضور در بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نمایشگاه هوایی در پایگاه شهید لشگری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در دومین روز از هفته دفاع مقدس نیز، از پیشکسوتان و خلبانان شرکت کننده در عملیات اولین پاسخ و ۱۴۰ فروندی (که در تاریخ ۳۱ شهریور و اول مهر سال ۵۹ بر علیه رژیم بعث عراق انجام شده) در دانشگاه شهید ستاری تجلیل خواهد شد.

نصیرالاسلامی اظهار داشت: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تقدیر از سربازان وظیفه در ستاد و کلیه یگان های تابعه نیروی هوایی در دستور کار قرار دارد و فرماندهان و مسئولین این نیرو و یگان های تابعه با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و از آن ها تجلیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: ضمن برگزاری دعای روز عرفه در کلیه یگان ها و منازل سازمانی نهاجا، محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده ها ی این نیرو نیز برگزار می شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گفت: برگزاری نمایشگاه دستاورد های این نیرو و مسابقات فرهنگی از قبیل مقاله نویسی، کتاب خوانی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با محوریت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، در کلیه یگان ها پیش بینی شده و فیلم های سینمایی مرتبط با ایام هفته دفاع مقدس در سینما های نیروی هوایی به نمایش گذاشته می شود.

وی بیان داشت: در این ایام فرماندهان و مسئولین یگان های نیرو با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

نصیرالاسلامی گفت: ضمن تولید مقالات و برنامه های تلویزیونی و رادیویی مناسب در خصوص نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس، هماهنگی های لازم برای حضور پیشکسوتان در برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی نیز انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: با همکاری شهرداری منطقه ۱۳ یادواره شهدای نیروی هوایی نیز در سالن کوثر شهرداری برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *