دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

زمان ارائه گزارش نهایی کمیسیون ویژه برجام به مجلس مشخص شد

پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 445051
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: جمع‌بندی نظرات پیرامون بررسی برجام در کمیسیون ویژه به احتمال بسیار تا دهم مهر به صحن علنی ارائه خواهد شد.
زمان ارائه گزارش نهایی کمیسیون ویژه برجام به مجلس مشخص شد
به گزارش جهان، "اسماعیل کوثری" عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جلسات بررسی برجام در کمیسیون ویژه همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: جمع‌بندی نظرات پیرامون بررسی برجام در کمیسیون ویژه به احتمال بسیار تا دهم مهر به صحن علنی ارائه خواهد شد.

وی قضاوت در مورد برجام را زود هنگام دانست و گفت: تاکنون با دعوت از مسئولان مربوطه، تلاش بر شنیدن نظرات پیرامون برجام بوده است و جمع‌بندی در نهایت انجام می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین دعوت مجدد از میهمانان حضور نیافته در جلسات کمیسیون ویژه برجام را محتمل دانست و خاطرنشان کرد: کمیسیون ویژه بررسی برجام با غیبت این میهمانان مسلما از اشخاص دیگری برای حضور دعوت خوهد کرد.

شایان ذکر است؛ علی‌اکبر ولایتی میهمان جلسه صبح روز چهارشنبه (۲۵ شهریور) کمیسیون بررسی برجام بود که از شرکت در این کمیسیون به دلیل مشغله کاری زیاد انصراف داد.

همچنین طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی و سیف رئیس بانک مرکزی در جلسه صبح روز سه‌شنبه (۲۴ شهریور) کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور نیافتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *