شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قصور مسئولان در پاکسازی سواحل خزر

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 444452
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: تخریب مستحدثات سواحل دریای خزر که به حریم دریا تجاوز کرده به سازمان‌های مذکور اعلام شده اما تاکنون هیچ اقدامی از این سازمان‌ها صورت نگرفته است.
به گزارش جهان، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به تجاوز به حریم دریا در ساخت و سازهای غیرقانونی در سواحل دریای خزر، گفت: جلسه‌ای به همین منظور از سوی کمیسیون اصل ۹۰ با مسئولان سازمان محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار شد و این مسئله که چه کسی مجوز این ساخت و سازها را صادر کرده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد تا نسبت به رفع تعرض به حریم دریا در این ساخت و سازها از سوی سازمان‌های فوق‌الذکر اقدام شود و قلع و قمع مستحدثات در دستور کار قرار گیرد و مطابق قوانین موجود باید حریم دریا رعایت و گزارش آن به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: متأسفانه اقدامی تاکنون در این زمینه از سوی سازمان‌های مسئول صورت نگرفته و به رغم اینکه این موضوع ۲ بار در ۲ جلسه جداگانه به مسئولان امر تذکر داده شده اما تاکنون این سازمان‌ها اقدامی را صورت نداده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *