سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
در حاشیه کنفرانس عمومی سالانه آژانس در وین

صالحی با وزیرانرژی قزاقستان گفتگو کرد

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 444315
رییس سازمان انرژی اتمی ایران امروز در وین و در در حاشیه کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با وزیر انرژی قزاقستان دیدار و با وی درباره بانک سوخت تازه تاسیس آژانس در قزاقستان که در برجام به آن اشاره شده گفتگو کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان که برای شرکت در کنفرانس عمومی سالانه آژانس در وین بسر می برد امروز با شکولنیک وزیر انرژی قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر روابط دوستانه و بسیار نزدیک دو کشور، بر گسترش هر چه بیشتر این روابط بویژه در حوزه انرژی تاکید کردند.

در این زمینه موضوع بانک سوخت تازه تاسیس شده آژانس بین المللی انرژی اتمی که مقر آن در قزاقستان است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در این ملاقات توضیحاتی در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و اشاره ای که در متن برجام به بانک سوخت قزاقستان شده است، به همتای قزاقستانی خود ارائه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *