دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

عیدی امسال کارمندان دولت اعلام شد

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 444226
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اعلام اینکه عیدی کارمندان دولت در سال گذشته ۶۰۳هزار تومان بود، گفت: امسال این مبلغ ۶۸۷هزار تومان خواهد بود و در بودجه سال آینده نیز به ۷۵۰هزار تومان خواهد رسید.
به‌ گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اعلام اینکه عیدی کارمندان دولت در سال گذشته ۶۰۳هزار تومان بود گفت: امسال این مبلغ ۶۸۷هزار تومان خواهد بود و در بودجه سال آینده نیز به ۷۵۰هزار تومان خواهد رسید.

نوبخت همچنین از واریز یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریورماه طی روزهای بیست و هفتم یا بیست و هشتم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واجد شرایط خبر داد و گفت: مبلغ یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته است.

* افزایش حقوق کارمندان دولت کمتر از ۱۰درصد نخواهد بود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه بخشنامه تدوین لایحه بودجه سال آینده به دستگاه‌ها ابلاغ شده است، افزود: افزایش حقوق کارکنان نیز کمتر از ۱۰ درصد نخواهد بود و پیش‌بینی می‌کنیم نرخ تورم نیز به ۱۰ تا ۱۱ درصد برسد.

وی گفت: البته هنوز لایحه بودجه قطعی نشده است و تلاش می‌کنیم کسانی که سطح حقوقشان پایین است ازجمله بازنشستگان بیشتر تقویت شوند و تا ۱۵ آذر تلاش می‌کنیم لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هموطن سر کاری
از دروغ هائیکه در ماههای اخیر زیاد گفته شده و مرغهای پخته را وادار به برگزاری کمپین خندوانه کرده است موضوع کاهش تورم و سر کار گذاشتن ملت با افزایش هر روزه قیمتهاست منتظر نتیجه کمپین و هم خنده شدن با مرغها هستیم