دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مگس سفید وارد ریه نمی‌شود

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 444222
استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) و فوق تخصص ریه با اشاره به اینکه امکان ورود مگس سفید به داخل ریه و شُش‌ها وجود ندارد، گفت: بیشترین توصیه برای مقابله و مراقبت در زمینه آسیب‌های مگس سفید مربوط به دستگاه تنفسی فوقانی است.
به گزارش جهان، مصطفی قانعی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره احتمال آسیب مگس سفید به ریه‌ها و شُش‌ها عنوان کرد: با توجه به سایز مگس‌های سفید، امکان ورود آن‌ها به داخل ریه و شُش‌ها وجود ندارد، بلکه بیشترین توصیه برای مقابله و مراقبت در زمینه آسیب‌های مگس سفید مربوط به دستگاه تنفسی فوقانی است.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله‌(عج) و فوق تخصص ریه ادامه داد: براین اساس افراد در مواجه با مگس سفید و برای جلوگیری از ورود این حشرات به بینی و دهان باید از ماسک استفاده کنند.

قانعی درباره تشدید آلرژی افراد در مواجه با مگس سفید نیز توضیح داد: تاکنون تحقیقی در این باره انجام نشده است که بخواهد چیزی اثبات شود ولی افرادی که آلرژی دارند در مواجهه با موارد آلرژی‌زا مسلماً آلرژی‌شان تشدید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *