جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

منچستر یونایتد برنده مصاف با لیورپول

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 444089
حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با برتری تیم منچستر یونایتد خاتمه یافت تا این تیم در جدول رده‌بندی همسایه رقیب همشهری خود شود.
به گزارش جهان به نقل از  مهر، تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و لیورپول شنبه شب حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که در پایان تیم منچستر یونایتد با حساب ۳ بر یک از سد حریف خود گذشت.

نیمه اول این بازی تقریبا کسل کننده پی گرفته شد چرا که بیشتر توپ در میانه میدان ضربه خورد و توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. با شروع نیمه دوم تیم منچستر یونایتد توفان به پا کرد و سه بار توسط دالی بلیند (۴۹)، آندر هررا(۷۰- پنالتی) و آنتونی مارسیال (۸۶) به گل رسید. در آنسوی میدان کریستین بنتکه (۸۴) تنها گل تیم لیورپول را به ثمر رساند.

منچستر یونایتد با این برد ۱۰ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول ایستاد و همسایه من ستیی صدرنشین شد. لیورپول در امتیاز ۷ باقی ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *