يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توضیح ایرتور ‌بابت تأخیر‌ پروازهای امروز مشهد

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 443736
مدیرکل هواپیمایی ایران‌ایر‌تور در خراسان رضوی درباره علت بروز تأخیر در پروازهای امروز این شرکت از مشهد، گفت: بروز نقص فنی در هواپیمای شب گذشته تهران-مشهدِ ایرتور، بر زمان پروازهای امروز این ایرلاین از مشهد تأثیر گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس‌، امروز چندین پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور از مشهد به شهرهای یزد، تهران و ساری با تأخیر مواجه و یا لغو شد.

در این راستا مدیرکل هواپیمایی ایران‌ایر‌تور در خراسان رضوی طی تماس تلفنی به خبرنگار فارس گفت:‌ دلیل بروز تأخیر پروازهای امروز، بروز نقض فنی در هواپیمای پرواز شب گذشته این ایرلاین از تهران به مشهد بوده است.

حسین ترابیان ادامه داد: با بروز نقص فنی در هواپیمای یک پرواز، تأخیرات‌ در ادامه به پروازهای بعدی آن هواپیما تا پایان روز منتقل می‌شود و این تأخیرات پروازی در ساعات اولیه زیاد و تا پایان روز کاهش می‌یابد.

وی درباره پرواز شماره‌ ۹۹۰ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر‌تور که قرار بود‌ ساعت ۰۵:۴۵ امروز مسافران را از مشهد به یزد منتقل کند، توضیح داد: به دلیلی که عنوان شد، در پرواز مشهد ـ یزد که قرار بود ساعت ۵:۴۵ امروز برگزار شود، تأخیری رخ داد بنابراین تلاش کردیم با اطلاع‌رسانی پیامکی در ساعت ۲۳:۳۰ روز گذشته این تأخیر پروازی را به اطلاع مسافران یزد برسانیم.

مدیرکل هواپیمایی ایران ایر‌تور در خراسان رضوی گفت: متأسفانه با وجود تلاش فراوان، امروز نتوانستیم‌ پرواز یزد را برقرار کنیم، بنابراین با وجود اینکه مسافران در فرودگاه بودند، پرواز را کنسل کردیم،‌ اما تلاش شد پرواز جایگزین برای این مسافران در نظر گرفته شود.

وی‌ بیان کرد: در این راستا مسافران پرواز یزد به ۳ دسته تقسیم شدند؛ عده‌ای که اهل مشهد بوده و با کنسل شدن این پرواز برنامه کاری خود را از دست دادند،‌ بهای بلیت را دریافت کرده و به منزل برگشتند، ‌عده‌ای دیگر از مسافران از طریق پرواز تهران، به تهران رفتند‌ و مابقی مسافران به هتل طرقبه مشهد ‌منتقل شدند.

ترابیان افزود: طی هماهنگی با شرکت هواپیمایی زاگرس، یک فروند بوئینگ MD برای مسافران یزد اجاره کردیم که ساعت ۲۱ امشب مسافران را به یزد منتقل می‌کند.

مدیرکل هواپیمایی ایران ایر‌تور در خراسان رضوی ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز یزد به خاطر بروز تأخیر در این پرواز‌ گفت که بدون اطمینان کامل از ایمنی پرواز اقدام به برقراری هیچ پروازی نمی‌کنیم؛ بابت تأخیر به‌ وجود آمده از مسافران عذرخواهی می‌کنیم، اما تلاش ‌کردیم تا همه خدمات رفاهی به آنها ارائه شود.

وی با بیان اینکه پرواز بعدی امروز ایرتور مشهد ـ تهران بود که به‌موقع انجام شد، گفت: پرواز‌های مشهد ـ ساری و مشهد تبریز این ایرلاین نیز هر کدام با حدود ۴ ساعت تأخیر ‌انجام شد؛ پرواز‌ شماره ۹۱۰ به مقصد ساری و ‌پرواز شماره ۹۰۰ به مقصد تبریز ‌با تأخیر انجام شد، ‌پرواز ۸۰۱۴ بوشهر ‌نیز با چند ساعت تأخیر ساعت ۲۰ امروز انجام می شود؛ دلیل بروز این تأخیر، انتظار برای فرود هواپیمای تبریز در فرودگاه مشهد بود‌.

مدیرکل هواپیمایی ایران ایر‌تور در خراسان رضوی یادآور شد: تا پایان امروز تأخیرات پروازی ایرا‌ن‌ایرتور از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد کاهش می‌یابد و بقیه پروازها هم به‌موقع انجام خواهد شد؛‌ به هر حال نقص فنی در یک هواپیما موجب بروز تأخیر در بقیه پروازها می‌شود.

ترابیان ضمن عذرخواهی از همه مسافران ایرتور که امروز پروازشان با تأخیر انجام شد، بیان کرد: در صورتی که هرگونه برخورد نامناسبی از سوی نماینده این ایرلاین یا مسئولان فرودگاه‌ مشهد با مسافران انجام شده است، برخورد جدی خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *