يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

خاطره ضرغامی از وزیر شعار

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 443662
عزت‌الله ضرغامی با تاکید به این که بعضى افراد به جاى «عمل» شعار مى‌دهند، عنوان داشت: عملکرد خوب، بهترین معرف خدمتگزاران است و نیازى به شعار نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما مطلب جدیدی را با عنوان «وزیر شعار!» در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

ضرغامی دراین باره نوشت: مرحوم مرتضایی‌فر به تنهایی یک رسانه‌ی نافذ و تمام عیار بود.

از اولین روزهای انقلاب، با تکیه بر هوش و استعداد ذاتی خود، اداره کننده‌ی تجمع‌های بزرگ و پرشور شد و با درایت کامل انرژی مردم را به سمت آنچه که انتظارش را می‌کشیدند و توقع داشتند، هدایت می‌کرد. خدا رحمت‌ش کند.

سال‌های اول انقلاب مراسم برائت از مشرکین در ایام حج بسیار پرشور و باشکوه و با تظاهرات گسترده خیابانی برگزار می‌شد. بعد از حج خونین سال ١٣٦٦، مراسم برائت از مشرکین به شکل دیگری اجرا می‌شود.

سیاستگذاری و مسؤولیت‌ اجرای این راهپیمایی نیز، با دوستانی بود که خیلى از آنان، حالا از رفتار گذشته خود برائت دارند!!

برای برگزاری راهپیمایی، از هر کاروان یک نفر به عنوان مسؤول شعار به بعثه دعوت شده بود؛ من هم بودم. آقای مرتضایی‌فر برای ما صحبت کرد و راه و چاه را یادمان داد.

نکته بسیار ظریفی گفت که هنوز در خاطرم هست؛ "در صورتی مردم با شور و احساس بالا شعار می‌دهند که شما چند برابر آنان شور و هیجان داشته باشید! اگر شما که مسؤول شعار هستید، شل شعار بدهید، از جمعیت صدایی در نمی‌آید!"

بیخود نبود که مادام‌العمر وزیرشعار کشور بود. کارش را خوب بلد بود!

البته بعضى ها هم به جاى "عمل" شعار مى دهند! عملکرد خوب، بهترین معرف خدمتگزاران است؛ نیازى به شعار نیست!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *