يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

واکنش نتانیاهو به فرمایشات رهبرانقلاب

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 443649
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به لندن ادعا کرد که (سخنان) رهبر ایران دیگر جای هیچ توهمی را برای حامیان توافق (هسته‌ای) باقی نگذاشته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به لندن ادعا کرد که (سخنان) رهبر ایران دیگر جای هیچ توهمی را برای حامیان توافق (هسته‌ای) باقی نگذاشته است.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: «[آیت الله] خامنه‌ای به‌صراحت گفت که ایالات متحده شیطان بزرگ است و ایران قصد دارد ایالات متحده و اسرائیل را نابود کند، چنین چیزی رخ نخواهد داد».

وی گفت: اسرائیل قوی است و قوی‌تر هم خواهد شد.

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود ادعا کرد که نتیجه‌گیری که از سخنان مقامات در تهران حاصل می‌شود این است که تمام کشورهای مسئول باید برای توقف تروریسم و خصومت‌ورزی ایران همکاری کنند.

وی گفت: برای من جای بسی تأسف است که در نتیجه توافق تنها تروریسم و خصومت‌ورزی ایران است که افزایش خواهد یافت.

نخست‌وزیر اسرائیل در انتها خواستار این شد که همگان این مطلب را به یاد داشته باشند که توافق هسته‌ای موجب می‌شود که ایران زیرساخت‌های هسته‌ای برای تولید یک زرادخانه کامل از بمب‌های هسته‌ای را داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *