دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

پیروز ی آلمان با دشواری در زمین اسکاتلند

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 443256
تیم ملی فوتبال آلمان در شبی که لهستان در زمین خود مقابل جبل الطارق جشنواره گل به راه انداخت در خانه اسکاتلند به سختی برنده شد تا در صدر گروه D باقی بماند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رقابتهای گروه D مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ دوشنبه شب پی گرفته شد که از گروه D تیم ملی آلمان در زمین اسکاتلند به سختی پیروزی ۳ بر ۲ را رقم زد. توماس مولر (۱۸ و ۳۴) و ایلکای گوندوگان (۵۴) زننده گل‌های ژرمن‌ها بودند. در طرف دیگر متس هوملز (۲۸- گل به خودی) و جیمز مک آرتور(۴۳) دو گل اسکاتلند را به ثم رساندند.

در دیگر بازی این گروه تیم لهستان در زمین خود جشنواره گل به راه انداخت و جبل الطارق را با حساب ۸ بر یک در هم کوبید. کامیل گروسیچکی، رابرت لواندوفسکی و آرکادیوژ میلیک هر کدام دو گل به ثمر رساندند. یاکوب بلاژیکوفسکی (پنالتی) و بارتوژ کاپوستکا نیز دو گل دیگر این تیم را درون دروازه حریف جای دادند. گوسلینگ در دقیقه ۸۷ تنها گل جبل الطارق را به ثمر رساند.

در این گروه تیم ملی ایرلند میزبان گرجستان بود که در پایان با یک گل حریف خود را پشت سر گذاشت. تنها گل این مسابقه را جاناتان وارتز در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

بدین ترتیب در جدول رده‌بندی گروه D تیم ملی آلمان با ۱۹ امتیاز صدرنشین است. لهستان و ایرلند با ۱۷ و ۱۵ امتیاز دوم و سوم هستند. اسکاتلند با ۱۱ امتیاز، گرجستان (۶ امتیاز) و جبل الطارق هم بدون امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم قرار دارند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده نتایج زیر به دست آمده است:

گروه I
* آلبانی صفر - پرتغال یک

گروه F
* فنلاند یک - جزایر فارو صفر
* رومانی صفر - یونان صفر
* ایرلند شمالی یک - مجارستان یک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *