يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۵
۸

چه کسی بیت الله عباسپور را به کشتن داد؟

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 442837
خانواده این قهرمان پس از این اتفاق اعلام داشتند که دنیس جیمز بدنساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل هایی که در اختیار عباسپور قرار داده مقصر مرگ او در ۳۶ سالگیست.
به گزارش جهان به نقل از جام، بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که به عنوان شناسنامه بین المللی ورزش ایران هم معرفی می شود چندی پیش به دلیل بیماری واسکولیت درگذشت.

خانواده این قهرمان پس از این اتفاق صریحا اعلام داشتند که دنیس جیمز بدنساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل هایی که در اختیار عباسپور قرار داده مقصر مرگ او در ۳۶ سالگیست. دنیس جیمز به شدت این موضوع را تکذیب می کند و می گوید حتی یک نخود هم به عباسپور نداده اما همچنان گفته می شود دنیس جیمز که از سال ۲۰۱۲ با بیت الله عباسپور دوست بوده عامل بیماری خطرناک او بوده است.

جیمز در گفت و گوی مفصلی که انجام داده می گوید:«اولین بار بیتو را در مسابقات فیبو ۲۰۱۲ آلمان دیدم. در آن سال برای حضور او در مسابقات مشکل ویزا و بلیط هواپیما پیش آمده بود و درست یک ساعت قبل از مسابقه به محل رقابت ها رسیده بود. این اولین تجربه رقابت بیتو در کلاس حرفه ای بود. خاطرم هست بعد از دور صبح مسابقه با هم حرف زدیم و من به او گفتم که بدن خیلی خوب و با استعدادی دارد.در همان نگاه اول چیزی که در بیتو توجه مرا به خود جلب کرد استعداد فوق العاده ای داشت بود. بدنش فرم زیبایی داشت و خودش را روی سکو خوب نشون می داد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانا
عاقبت رفاقت با آمريكايي ها همين است . حذف شدن مردن نابودشدن آنهم به مخفيانه و محرمانه و نامردانه و مظلومانه ترين روش ممكن . خدا عاقبت تيم امضاء كننده معاشقات هسته اي را به خير كند .
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگن با شیطان رفاقت نکنید برای این روزاست.
سرور
ظریفی می گفت این حرفها الکیه! خدا به دادش برسد در دو دنیا.
احتمال اینکه از طریق رفاقت، سعی در حذف و کشتن آن مرحوم داشته تا ایران در رشتة پرورش اندام کسی را برای عرضه به دنیا نداشته باشد، بسیار بالاست.
هیچ‌یک از مردم کشورهای غربی، قابل اعتماد نیستند چون متکبر هستند و دیدگاه نژادپرستانه دارند و چشم دیدن رقیب را ندارند.
بله، عاقبت بازی کردن در زمین دشمن، همین است. وای به حال مردمی که خائنان را به جای خادمان انتخاب می‌کنند تا برای‌شان به مذاکرات هسته‌ای بروند و تحریم‌ها را بردارند تا کالاهای آمریکایی به ایران سرازیر شود و شب و روز وفور نعمت باشد و خوش بگذرانند.
مردم
United States
خیالبافی تا این حد!
...
عمار
Iran, Islamic Republic of
شیطان بزرگ بیخودی لقب نگرفته .هموطنان عزیزم نباید با دشمن بزرگ مسلمین رفاقت داشته باشند .دشمن از هرجا که فکرش رانمیکنید دنبال ضربه زدن است.
همسرش تکذیب کرده
Morteza
United Kingdom
خدا رحمتش کنه.م..