دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اطلس امنیتی انتخابات تدوین می شود

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 441614
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: اطلس امنیتی انتخابات که برای شناسایی نقاط آسیب پذیرکشور است را تا ۵۰ درصد جلو برده‌ایم و درحال جمع‌آوری اطلاعات هستیم تا در اواخر مهرماه آن‌را ارائه کنیم.
به گزارش جهان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با  فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت اطلس امنیتی انتخابات که برای شناسایی نقاط آسیب پذیر از سوی وزارت کشور در حال تدوین و ترسیم است، گفت: ما این کار را ۴۰-۵۰ درصد جلو بردیم و در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم که بتوانیم در اواخر مهرماه آن‌ را آماده و ارائه کنیم تا بتوانیم به طور مستمر به رصد کانون‌ها، مناطق و جریانات در حوزه امنیتی انتخابات بپردازیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: وزارت کشور به منظور شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و کنترل و مدیریت رفتارها و کانون‌های مشکل‌زا در جریان انتخابات در حال تدوین و ترسیم اطلس امنیتی انتخابات است که به این منظور از تمام استان‌ها خواسته‌ایم تا سوابق گذشته را در حوزه مربوط به امنیت انتخابات و مشکلات و آسیب‌های ایجاد شده گردآوری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *