يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

استیضاحم برخی ابهامات را روشن می‌کند

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 440457
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در مورد کارلوس کی‌روش تصمیم گیری می‌کند، درباره طرح استیضاح خود در مجلس گفت: با استیضاح، برخی ابهامات روشن می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود گودرزی درخصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فعلا جای این بحث نیست زیرا هر بحثی در شرایط حال حاضر درباره این موضوع، بحران حادتری ایجاد می‌کند.

وزارت ورزش نقشی در ماندن یا رفتن کی‌روش ندارد
وی که با سایت خانه دولت گفتگو می‌کرد، درمورد مرخصی‌های طولانی مدت کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه آیا همکاری با این سرمربی ادامه پیدا خواهد کرد؟، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد و تعیین کننده خواهد بود زیرا وزارت دراین‌باره نقشی ندارد.

وضعیت اعتبارات اختصاصی دولت برای المپیک ریو روشن نیست
وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه‌ای که قرار است از طرف دولت باتوجه به نزدیک بودن مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ و رقابتهای کسب سهمیه‌ای که در همه رشته‌ها وجود دارد به فدراسیون‌ها تعلق گیرد، عنوان کرد: دولت باید کمک‌های مازاد به وزارت کند، درصورتی که منابع دولت تامین شود، این اتفاق می‌افتاد اما هنوز وضعیت اعتبارات روشن نیست.

با استیضاح، ابهامات روشن می‌شود
گودرزی که عضو کابینه یازدهم است، درمورد طرح استیضاح خود که از سوی ۴۵ نماینده امضا شده است، هم گفت: انشاءالله برخی ابهامات روشن و از بین می‌رود و سپس نمایندگان درباره استیضاح من تصمیم خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *