پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

هشدار حکیم درباره فتنه انگیزی در عراق

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 440455
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و دبیرکل سازمان بدر بر لزوم اصلاحات مورد نظر و تسریع در پاسخ به خواسته های مشروع مردمی تاکید کرده و درباره مقاصد مشکوک برای منحرف کردن مسیر مثبت و درست تظاهرات در این کشور هشدار دادند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز خبر داد، در بیانیه دفتر عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق آمده است: هیئتی به ریاست هادی العامری دبیرکل سازمان بدر متشکل از عبدالکریم الانصاری و حسن الراشد از اعضای این سازمان با عمار حکیم ملاقات کرد.

این بیانیه افزود: دو طرف بر مقابله با چالش های مشترک و اولویت جهاد و مبارزه با تروریسم داعش تا از بین بردن آن تاکید کردند.

براساس این بیانیه، دوطرف بر مبارزه با فساد و اجرای اصلاحات مورد نظر و تسریع در پاسخ به خواسته های مشروع مردمی تاکید کرده و درباره مقاصد مشکوک برای منحرف کردن مسیر مثبت و درست تظاهرات در این کشور هشدار دادند.

آنها همچنین بر پایبندی به توصیه های مرجعیت دینی و اعطای فرصت مناسب برای اصلاحات جهت طی کردن مسیر قانونی و حقوقی خود تاکید کردند.

شماری از استانهای عراق شاهد برگزاری تجمعاتی برای درخواست جهت اصلاحات و محکوم کردن سطح پایین خدمات عمومی و فساد و کمبود برق است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *