شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲
با حکم فرهادی

فتح‌اله امی رئیس پژوهشگاه هوافضا شد

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 440380
وزیر علوم با صدور حکمی فتح‌اله امی سرپرست پژوهشگاه هوافضا را به عنوان رئیس این پژوهشگاه منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی فتح‌اله امی سرپرست پژوهشگاه هوافضا را به عنوان رئیس این پژوهشگاه منصوب کرد.

در حکم فرهادی خطاب به امی آمده است: در راستای مصوبه شورای گسترش آموزش عالی مبنی بر تبدیل پژوهشکده سامانه‌های فضانوردی به پژوهشگاه و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، حکم سرپرستی شما اصلاح و به عنوان رئیس پژوهشگاه هوافضا منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم تاکید شده است: انتظار می‌رود با توکل بر خداوند سبحان، ماموریت و وظایف ریاست این پژوهشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری اعضای هیات علمی، مدیران و کارکنان نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
بعد از دانش هسته ای لابد نوبت نابودی صنعت هوا فضای ایران است
حمید
الفاتحه