دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴
۶

نظر جنجالی مدیرعامل اسبق پرسپولیس

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 439923
مدیرعامل اسبق پرسپولیس در صفحه مجازی خود انتقادات بی‌سابقه‌ای را نسبت به وزیر ورزش مطرح کرد.
نظر جنجالی مدیرعامل اسبق پرسپولیس
به گزارش جهان، امیر عابدینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقایان در داوری‌ها چه می‌کنید و چرا این همه مسأله‌دار سوت می‌زنید؟ آیا باید حرف دکتر دادکان را بپذیریم یا نه؟ چگونه گل دوم استقلال تهران را قبول کردید و چگونه بنگر با همین خطا که مشکوک هم بود اخراج شد؟ آقایان باور کنید مردم هوشمندند و فوتبال را می‌فهمند. آقای کفاشیان! داوری‌ها به سمت و سوی خوبی نمی‌رود، چرا؟ آقای خادم که ادعا کرده که کاره‌ای نیست، آقای سجادی هم که اگر اختیار داشته باشد کاری از او بر نمی‌آید. چه کسی ناکامی‌های اخیر پرسپولیس را پاسخگو است؟

آقای وزیر که می‌گوید چه کار کنم، من باید گل بزنم! نه شما فقط ... بزنید. با این مدیریت بی‌نظیر خود. اگر روش عوض نشود، ما روش خود را عوض می‌کنیم، باور کنید.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000439/nf00439923-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عابدینی خودش تو دهه 70 نماد ...در فوتبال بود
ایمان
عابدینی جان یادت رفته تو دهه هفتاد چطور از پرسپولیس حمایت می کردی و سر ایتقلال رو می بریدی؟
Iran, Islamic Republic of
مردم گیلان کم از تو نکشیدند
بلایی که تو سر داماش آوردی احدالناس نیاورد
همش منتظر بودی مدیرعامل پرسپولیس بشی
Estonia
خداراشکر قلعه نیعی در استقلال نیست که به این مربی موفق ربطش بدن
بـسواد ورزش نابلد
Iran, Islamic Republic of
تدبیر دولت دراینه که پرطرفدار ترین تیم آسیا له بشه،ازسیاست وزیر فخیمه ورزش گرفته،انتقام ها آنچنانی معاونین وزیر درباره پرسپولیس گرفته،ساستهای لیگ اصفهانی واستقلالی فوتیال گرفته تا سردمداری داوران باگرایش های بشدت ضد پرسپولسیداوران که آبروی هرچه داور رابردند .همه همه تدبیر درستیه ؟؟؟!!!×!! درنابودی این تیم
حالا شما چی میگید وچـــــــکار میخواهید بکنید
اگر در سال گذشته همه با عدالت جلو فساد داوری که نمود اصلی ان در بازیهای سپاهان وداوریهای فغانی بود می ایستادید . امروز دیگر فساد ریشه کن شده بود متاسفانه اکثر دوستان روش ماست مالی را به تحقیق و تفحص بی طرفانه ترجیح دادند تا یک سال دیگر به فاسدان میدان دهند.