دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

برگشت بازیکن حاشیه ساز با دو پاس گل

پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 439720
پیام صادقیان امروز در دیدار با ملوان نشان دادکه به آن پیام سابق نزدیک شده.
 به گزارش جهان به نقل از خبر آنلاین؛ چقدر دلمان قنج رفت وقتی دیدیم یک جوان با شماره ۲۶ در ترکیب ذوب آهن خودنمایی می کند. همه امیدوار بودیم که این محصول تیمهای ملی نوجوانان و جوانان به زودی برای تیم ملی بزرگسالان نقش بازی می کند. عملکرد فوق العاده او علی دایی را مجاب کرد تا شماره ۱۱ پرسپولیس بزرگ را به او بسپرد.

وقتی صادقیان به پرسپولیس آمد خیلی ها از این گفتند که پسر حسن زیکو پس از چند سال دوباره شادی و طراوت را به خط هافبک سرخ ها بر می گرداند. ابتدای فصل سیزدهم بود که این جوان خوش تکنیک دل هواداران پرسپولیس را به دست آورد. هیچکس عملکرد بسیار خوب او را فراموش نمی کنند که حتی منجر به آسیایی شدن پرسپولیس هم شد. وقتی همه چیز خوب پیش می رفت ، اشتباهات خود پیام باعث شد او از عرش به فرش برسد. نقش خود او در از بین رفتن بخشی از فوتبالش قابل کتمان نیست اما خیلی های دیگر نه تنها او را راهنمایی نکردند بلکه عامل تخریب شدند. روزهای خوب پیام در پرسپولیس با یک شایعه مبنی بر قلیان کشیدن او و مسلمان در اردوی تیم ملی امید خراب شد. در حالیکه نه تنها این اتهام اثبات نشد بلکه هیچ کس بعد از آن اعلام نکرد که صادقیان نقشی در این ماجرا نداشته. همین اتفاق کافی بود تا مردم او را در استادیوم ها " قلیونی " خطاب کند و روحیه او را از بین ببرند. این اتفاقات انقدر در رفتار صادقیان تاثیرگزار بود که او در هفته دوم لیگ چهاردهم با هل دادن داور ۶ ماه از فوتبال محروم شد. در طول دوران محرومیت او کمک های علی دایی به عنوان مربی باعث شده بود پیام به آینده امیدوار باشد و با کری هایی که در اینستاگرام می خواند عطش خود برای بازگشت را اعلام کند. ولی وقتی برگشت دیگر خبری از علی دایی نبود که او را مثل قبل سازد. بدون شک درخشان نیز نقش بزرگی در ناکامی های صادقیان داشت. درست هنگامی که پرسپولیس از فقدان یک هافبک خوش تکنیک و طراح که بتواند بازی را عوض کند رنج می برد ، درخشان هیچ توجهی به پیام نداشت و به نوعی این اجازه را به او نداد که بار دیگر خودش را اثبات کند. حضور برانکو هم باعث نشد پیام به روزهای اوج برگردد. البته این بار خود او مقصر اصلی بود. رفتار بچه گانه او در قبال بزرگان کادر فنی باعث شد برانکو اعلام کند که او را نمی خواهد. اینگونه شد که صادقیان از تیم محبوبش رفت و گفت : " دوباره بر میگردم و شعار واویلا واویلا ، پیام صادقیان را از شما می شنوم. در هر حال پیام صادقیان لیگ پانزدهم را با نفت آغاز کرد. حضور دوباره او در کنار علیرضا منصوریان این نوید را به همه داد که نسخه دو سال قبل پیام روباره به فوتبال برگردد. خود منصوریان نیز این وعده را به همه داد که صادقیان را ۶ ماهه به تیم ملی برساند. منصوریان تا اینجا بسیار موفق بوده. ۴ هفته از لیگ گذشته و پیام روز به روز به قبل نزدیک تر می شود. گرچه او هنوز شیطنت های خاص خودش را دارد و برای استقلالی ها در اینستاگرام کری می خواند اما انگار دارد به روزهای اوج بر می گردد. بازی زیبا و تاثیر مستقیم این بازیکن در بازی امروز نفت مقابل ملوان گواه این قضیه است که کمی کمک لازم است تا پیام صادقیان بار دیگر مثل قبل شود و به فوتبال ملی ما کمک اساسی بکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *