شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۲

تذکر رسایی درباره اظهارات اخیر نوبخت

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 439569
نماینده تهران در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور نسبت به اظهارات نوبخت در زمینه ضرورت ارائه لایحه «برجام» توسط دولت به خانه ملت انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان، در تذکری کتبی به حجت‌اسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نسبت به سخنان معاون رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه "ارائه لایحه برای توافق هسته‌ای برخلاف قانون اساسی است"، انتقاد کرد.

متن این تذکر کتبی به شرح زیر است:

جناب آقای روحانی! متأسفانه هر ماهه در روزهایی که دولت محترم ملزم به ارائه پرداخت یارانه نقدی می‌شود، ظاهراً به دلیل فشاری که به مسئولان محترم می‌آید، سخنان و ادعاهای عجیب و غریبی که برخلاف نصّ صریح قانون اساسی است، شنیده می‌شود.

از جمله آقای نوبخت که روز گذشته در ادعای عجیب، ارائه لایحه قانونی در خصوص برجام و جمع‌بندی هسته‌ای را برخلاف قانون اساسی دانسته است، لطفاً با توجه به اینکه حضرتعالی «حقوقدان» هستید، معاونین خود را نسبت به «قانون» توجیه کنید تا اظهارات آنان موجب تعجب «حقوقدانان» نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدباقر
مجلسیان بدادند مقابل اظهارات نوبخت وتصمیمات دولت در خصوص نقش ووظایف خود کوتاه بیایند دولتیان همه اختیارات را به دست می گیرند
محمدباقر
مجلسیان بدادند مقابل اظهارات نوبخت وتصمیمات دولت در خصوص نقش ووظایف خود کوتاه بیایند دولتیان همه اختیارات را به دست می گیرند