يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

متحول‌شدن صنعت ارتباطات با نسل‌های ۳و۴

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 439548
عضو هیأت مدیره همراه اول گفت:‌ اگر در پارادایم جدید فناوری، برنامه‌ریزی نداشته باشیم، خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد می شود.
به گزارش جهان، فارس به نقل از همراه اول نوشت: رسول سرائیان در چهارمین کنفرانس تخصصی «فناوری های نوین ارتباطی» اظهار داشت: با بیان اینکه با ورود فناوری های جدید در زمینه فناوری صف شکنی صورت گرفته است و نسل ۳ و ۴ تلفن همراه، ارتباطات را متحول کرده است.

عضو هیأت مدیره همراه اول گفت: پارادایم جدید، باعث تحول در صنعت، پست، بانکداری، بورس و تحول بنیادین در حوزه سلامت و حمل و نقل شده است.

وی افزود: زیرساخت های جدید موجب شکل گیری پارادایم جدید در حوزه مخابرات شده است که این پارادایم همه دنیا را متحول می کند. اسمارت فون ها پیشران پارادایم جدید و جوانان هزار سوم، بازیگران اصلی این حوزه هستند.

سرائیان با اشاره به اینکه جوانان هزاره جدید، بازیگران اصلی در پارادایم جدید ارتباطات هستند، بیان داشت: در سال ۲۰۲۰ نسلی در دنیا بوجود می آید که ۴۲ درصد بازار کار جهان را از آن خود خواهند کرد.

وی اعلام کرد: حدود ۹۴ درصد نسل جوان در جهان برای اتصال به اینترنت از اینترنت همراه استفاده می کنند و عمر ارتباطات فیزیکی در دنیا رو به پایان است.

سرائیان گفت: زیر بنای تحولات جدید، خلاقیت و نوآوری است و پیام مهم و اساسی پارادایم جدید این است که سبک زندگی و کاری دچار تغییرات بنیادین شده و در پارادایم جدید اگر برنامه ریزی نکنیم خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *