دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

غفوری‌فرد: می‌خواهیم تحزب رانهادینه کنیم

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 439425
رئیس خانه احزاب ایران گفت: برای نهادینه کردن تحزب در کشور آموزش‌های حزبی را به صورت کمیته‌های مختلف صورت خواهیم داد و سعی خواهیم کرد مردم را برای چگونگی فعالیت مدنی آموزش دهیم.
به گزارش جهان، محمدحسن غفوری‌فرد رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با فارس، به برنامه‌های خود برای پویایی هر چه بهتر و بیشتر خانه احزاب ایران اشاره کرد و اظهار داشت: خانه احزاب یک تشکل سیاسی نیست بلکه یک مجمع صنفی است بنابراین ما به دور از کارهای سیاسی بنا داریم تحزب را در کشور نهادینه کنیم.

وی افزود: برای نهادینه کردن تحزب در کشور آموزش‌های حزبی را به صورت کمیته‌های مختلف صورت خواهیم داد و سعی خواهیم کرد مردم را برای چگونگی فعالیت مدنی آموزش دهیم.

رئیس خانه احزاب ایران خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم نسبت به احزاب کم‌لطفی بسیاری صورت گرفت اما دولت یازدهم تاکنون در خصوص تشکل‌های سیاسی و احزاب گام‌های خوبی را برداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Germany
جمعش کنید این حزب بازی وباندبازی را به فکر حل مشکلات مردم باشید...واقعا خجالت آوره....
ناشناس
برادر گرامی ما میخواهیم بسوی وحدت برویم نه پرکندگی و تشتت آرا و هرحزب بخواهد نظر او حاکم باشد چه شود تازه در امریکا که دم از دمکراسی میزند مگر چند حزب وجود دارد همه میدانند 2حزب پس احزاب و حزب بازی را برای تفرقه بین ما تبلیغ و گسترش میدهند تازه قران کریم میفرماید ان حزب الله هم الغالبون حال شما استدالی دارید که توجیه گر تعدد احزاب باشد که تحزب را نهادینه کنید. بسم الله