دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۷
۱۵
بذرپاش با بازخوانی اظهارات ظریف، کری و البرادعی مطرح کرد:

آیا براى انتخابات ایران هم توافقى صورت گرفته است؟

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 439202
مهرداد بذرپاش در آخرین پست اینستاگرامش با بازخوانی صحبت‌های جان کری، البرادعی و ظریف، از احتمال توافقاتی برای انتخابات ریاست جمهوری پرده برداشت.
آیا براى انتخابات ایران هم توافقى صورت گرفته است؟
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی مطلبی را با عنوان «دلواپسى وزیر خارجه آمریکا برای انتخابات ایران» در فضای مجازی منتشر کرد.

وی با انتشار فیلم کوتاهی از صحبت‌های ظریف و البرداعی در صفحه شخصی اینستاگرامش به بازخوانی صحبت های جان کری، البرادعی و ظریف پرداخت.

وی در این باره نوشت:

«کرى در شوراى روابط خارجى آمریکا (١٣٩٤): اگر به توافق پشت کنیم ،ظریف و روحانى به دردسر می افتند ومعلوم نیست در انتخابات ایران چه اتفاقى خواهد افتاد.

ظریف در شوراى روابط خارجى آمریکا (١٣٩٣): اگر این تلاشها بى نتیجه بماند،مردم ایران در ١٦ماه آینده وقت خواهند داشت به عملکرد ما با آرا خود پاسخ دهند.

ظریف در دیدار باالبرادعى (سال٢٠٠٤ م): بسیارى از کاندیداهاى انتخابات ریاست جمهورى در ایران از شکست مذاکرات ما سود مى برند،آنها موقعیتى در این گفتگوها نمى بینند واز طرفى آنها آدمهاى پرنفوذى هم هستند.

آیا همه این صحبتها تصادفى است یا براى انتخابات ایران هم توافقى درمیان بوده است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به قول آقای مهدی محمدی آنچه که مدنظر آمریکایی هاست چیزی فراتر ار توافق یعنی دخالت مستقیم در امور سیاسی ایران است.
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مشخص بود که آنها برای دو مقطع اساسی یعنی انتخابات اسفند 94 مجلس و خرداد 96 برنامه ریزی کرده و هدفشان تصاحب کرسی ها به دست اصطلاح طلبان است. مشخص بود که حداقل 6 ماه قبل از اسفند 94 باید یک توافقی صورت می گرفت تا مردم بپذیرند(و اینطور به مردم القا شود) که باید اداره امور کشور به دست اصلاح طلبان و اعتدالگرا باشد و بعد از آن یک دوره گذار عادی داریم و باز هم یک توافق بزرگتر و اجرایی تر در 6 مانده به خرداد 96 اتفاق خواهد افتاد تا به طور کلی مجلس و ریاست جمهوری ایران را دو دستی تحویل سرمایه های داخلی خود در ایران(به تعبیر مقامات رژیم کودک کش) بدهند. این برنامه آنهاست تا اصولگرایان واقعی را از جریان تصمیم گیری نظام کنار بزنند.
فرجام شروع کار آنها برای برنامه ریزی ودخالت در امور ایران است.
ج س
Iran, Islamic Republic of
یکی از خط قرمزها این بود که فقط در رابطه با هسته ای فقط مذاکره شود ولی متاسفانه در باره نفوذ در ایران و سیاست هم بحث شده است و آنچه را که آمریکایی‌ها از راه نطامی نمی توامند بدست بیاورند از راه سیاسی می خواهند بدست بیاورند !
Germany
صادرات اقلام انفرادی نظامی مانند فشنگ کلاش چه ربطی به مساله هسته ای ایران دارد؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
حتما توافق کرده اند ،یا حداقل آرزویشان هست ،اما این را هم می دانند که اگر ملت بدانند روی چه کسانی نظر دارند!! قطعا به آنها رأی نمی دهند، خواهیم دید!، ملت رشید ایران، آن دردسری را که آقای کری انتظار دارد،برای دوستانش، ایجا نشود، ایجاد خواهند کرد، چون امت اسلامی ما مخالف امریکاست.
علی
Iran, Islamic Republic of
پرده برداری از احتمال معنی نداره.پرده برداری از چیزی معنی داره که قطعیه.حرف ایشون رو میشه به عنوان یک کنایه در نظر گرفت.
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک پسر 29 ساله نماینده مجلس میشه باید خوب بدونه که حتما" توافقات پشت پرده امکان دارد
Iran, Islamic Republic of
مگه باید مثل دولت سرای سالمندان تشکیل بشه
آقا مطلع نیستی چرا بی اساس مطلب می نویسی قانون گفته 30 سال باید داشته باشی ایشون وقتی کاندیدا شدن31 سال داشتند الان هم 35
بعد تو هنوز 40 سالته پسر بچه ای قضیه فرق می کنه
دوستی دارم 30 سالشه رئیس دادگستریه آدم با عرضه باسواد و مدیری هم هست شما از عمرت خوب استفاده کن تا ببینی اتفاقا تو همین سن و سالها باید کارهای جدی و بزرگ انجام بدی
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان ایشون 29 ساله نیست 36 ساله است.
دوما احیانا شما از اونایی نیستی که معتقدند ژنرال ها باید همیشه در این مملکت ... بزنند و مردم یا یک مشت ... بپندارند؟
آمریکای ها هم نگن مردم خودشون فهمیدند.....
Iran, Islamic Republic of
از اخرتتون بترسيد
والسلام
آیا دلواپس میز و پست های خودتان در مجلس هستید؟
ایرانی فدایی علی(ع)
صد در صد،شک نکن که توافقی کردن.
Germany
هدف اصلی توافق کذایی تعیین معادله قدرت در داخل ایران و به تبع آن تعیین رفتار سیاسی ایران در منطقه و جهان است.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
به همه چيز ما کار دارن هسته اى بهانه است کدخدا است ديگه!